Gå til innhold

små nevrotisk =(

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I morgen er det u.l igjen og er like nervøs som sist gang...kanskje man blir litt mere engstelig jo eldre man blir...iallefall blir jeg det. Hadde en gang en nydelig liten gutt med down syndrom, han døde så alt for tidlig-er nå gravid igjen og er ikke redd for å få et barn med down syndrom, men engstelig for alt som kan gå galt. Bodde mer eller midre i 6 mnd på spebarn intensiv og opplevde mye der på både godt og vond...og fikk dessverre erfare at livet kan brått bli snudd fra glede til sorg- syns igrunn det er lite stas å gå gravid selv om jeg ønsker dette barnet mer enn noe annet..går hele dagen å kjenne om det er liv-og kjenner selvfølgelig ikke det hele tia...er nå 18 uker på vei og har enda mange uker igjen, vet jeg må prøve å tenke positive tanker, men det er ikke enkelt-noen ganger skulle jeg ønske at jeg va 20 år og bekymringsløs igjen =) Ønsker dere alle flotte gravide kvinner ei riktig go natt =)....og æ skal virkelig prøve å være positiv og prøve å få ei go natts søvn før u.l i mårra....

Fortsetter under...

heisann smilla =) jo det gikk kjempebra og jeg er så glad for at alt står bra til med den lille. har tidligere vært å tatt en duo test ög den viste liten risiko for kromosomavik. Har valgt å ikke ta fostervannsprøve. Skal igjen på U.l om en mnd, da for å sjekke hjertet.

Men nåkk om meg =) hvordan står det til med deg og magen? jeg er 18 uker på vei nå, enn du?

huff eg lever i ytterste spenning enno, har hatt to svakt positive testar denne veka men er berre 3+6 i dag. Syklusen har aldri vore på meir enn 28 dagar i heile mitt liv bortsett frå to gonger då eg også hadde positiv test. Så no har eg milepælar på 4+3, 4+6 og 10+4, går eg lenger enn det er det ny rekord ;-) og DÅ er det vel lov å tru på det...

Annonse

Hvor gammel er du da?

Har du tatt noen form for prøver?

Er 41 snart 42, og er mye mer nervøs i dette svangerskapet enn i de forrige!

Jeg tok duotest og utvidet UL, og syntes det var greit, så vi droppet fostervannsprøve!

Er 20 uker på vei nå, så nå føler jeg at jeg endelig kan begynne å slappe av! :-)

Skal så fort jeg får igjen mensen prøve på en baby til, blir vel iallefall 43 da, men føler at jeg bare ¨å prøve på et lite nurk til!

Får veldig bra oppfølging på St.Olavs i Trondheim, og dei er positive til at vi vil prøve på en baby til tross alder! :-)

Klem! :-)

kor trist, håpe at det går bedre neste gang =) skjønner at det ikke kan være enkelt å vente fra mnd til mnd om man er gravid eller ikke. Blir vel til at man går å teller dagene til eggeløsning og derfra til om man er gravid eller ikke.Selv har jeg heldigvis blitt fort gravid.Denne gang bare en mnd etter at jeg sluttet med p-ring, trudde selv at det iallefall skulle gå noen mnd før jeg ble gravid.

Lykke til vidrer smilla =) klæm

jeg valgte også å ta duo testen, så når den viste liten risiko så jeg ingen vits i å ta fostervannsprøve.Har vært 3 ganger på U.L og skal snart igjen på en ny for å sjekke hjertet.Heldigvis så ser alt bra ut til no og jeg har beg å senke skuldran og glede mæ masse =) dette blir 3 barnet mitt,har ei jente på 17 og en gutt som døde for 5 år siden. Venter nå ei jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...