Gå til innhold

barn som kommer inn i foreldresengen om natten!

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å bli sliten av stadige oppvåkninger, lillegutt kommer inn selv en gang rundt kl 01 hver natt, sover noe urolig i vår seng etter dette..har ikke orket å ta opp kampen (jada, jeg er svak!)men ser nå at vi bli nødt til å ta noen drastiske skritt slik at alle får sove en hel natt.. lurer på hvordan dere 'avvennte' deres barn med denne vanen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke det problemet ennå, byttet til stor-gutt-seng for litt siden, og foreløpig sover han hele natta. Men planen er å følge han tilbake til sin egen seng hvis han våkner før 0600 om morgenen, så får vi se da, hvis lille godgutten kommer tassende en natt og vil ligge i senga til mamma og pappa.... ;)

Skrevet

Der har vi vært fullstendig steinharde og jeg tror faktisk man må det. Jenta vår kan komme inn til oss på natta men da er det rett tilbake på rommet sitt igjen. Som regel så går dette greit, jeg bruker å si til henne at det er natta og at alle skal sove i sin egen seng. Ingen diskusjon, men forklarer bare hvorfor hun ikke får sove sammen med oss. Men hun får komme å ligge litt sammen med oss på morningen før vi skal stå opp. Men jeg har funnet ut at det er en fordel å snu de før de kommer seg opp i senga. Heldigvis sover jeg så lett at jeg hører henne når hun kommer så hun rekker ikke å legge seg opp i senga.

Jeg tror dere bare må ta opp kampen og være innstillt på at det blir noen netter med fram og tilbake. Men de skjønner jo ganske fort at det ikke nytter hvis dere er konsekvente!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...