Gå til innhold

Hotell i nærheten av IKEA Oslo?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vet liksom ikke om jeg hadde giddet å ta med jentegjengen for å sove på hotell på Helsfyr:-p

Mulig jeg er snobbete, men hadde jeg skulle dratt til en by for å kose meg en helg, hadde jeg funnet et deilig og sentrumsnært hotell slik at man kan kose seg ute på kvelden osv.

Annonse

Jaja, mange artige svar her da :-)

Jeg skulle kanskje forklart meg litt bedre. Vi skal reise bort søndag ettermiddag og hjem igjen mandag. Skal innom Ikea for å handle noen småting også har vi et par ærender til i nærheten.

Dette er i forbindelse med jobb, så det er ikke snakk om noen jentetur sånn sett, men vi hadde nå lyst til å kunne kose oss litt ekstra den ene kvelden. Vi har bil, så vi kan bo et lite stykke fra.

Men, hvilken Ikea? Som sagt er det noen bra hoteller nær Slependen.

Hva kan man 'kose' seg med på Rica på Helsfyr da? Boks ol og saltstenger på A4 rommet!?! ha-ha

Er det ikea furuseth ville jeg booket hotell i Oslo sentrum. gå på nettet, mange muligheter.

Er et ikea på slependen er det nærmeste Thon Oslofjord rett ved Sandvika Stor senter. Homlem Fjordhotell er bare noen exiter lengre opp mot Hvalstad/Holmen. Helt greit med bil. 5 min fra Ikea og supert hotel m/fjordutsikt.

Nå har de faktisk både trim/sauna/relax avdeling på Rica Helsfyr hotell og de har en flott restaurant, Bistro og en bar med alle rettigheter, så så innmari forferdelig hadde de ikke fått det da. La oss nå ikke ta helt av.

Thon Oslofjord............ et merkelig konferanse hotell. Og en heller flau opplevelse å entre lobbyen dems.. .kitsch er et beskrivende ord.

Er det bare for å sove så hvorfor ikke? Men spa følelsen finner du mer sannsynlig på Helsfyr enn på THON "oslofjord" hehe

'en flau opplevelse å entre lobbyen dems...'

Ja, sånn kan det gå.

' å entre...'???

'dems...'?

Kanskje det ikke var din 'greie'? De har mange tilbud selv til de som kommer på konferanse fra fjern og nær. Bare et av de storste konferanse hotellene i Norge, og en fin beliggenhet. men, for all del, hvis du ikke tror at de har 'fritidstilbud' til sine gjester...Thon er jo kjent for og ha 'Rica' type hoteller...!?!

Bet Michelle Obama would have loved it there! LOL

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...