Gå til innhold

Hva smaker cottage cheese?! =P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ost? Riskrem?!

Er det godt blanda med litt sukker og bringebær for eksempel...??

Skrevet

Har du ikke smakt det???

Skrevet

Jeg har heller ikke smakt...

Nysgjerrig nå...

Skrevet

Nope! Har to bokser i skapet...pirka litt i den ene, men ikke turt smake ennå, haha! Var skikkelig pingle i matveien før, men har blitt bedre altså...men så var det detta rare greiene her da =P

Skrevet

Veldig godt. Har spist det siden jeg var lita. Trodde det var noe "alle" hadde smakt. Man kan ha det f.eks. på brødskiven med syltetøy på eller i mat osv. (bli saftig bakverk eller i gryte, desserer o.l.)

Skrevet

Syns det smaker svært lite....må liksom alltid "piffe" det opp litt med enten syltetøy eller noe i den dur. Men det er meg da. :)

Skrevet

Nam, nam, godt :-)

Lærte meg å spise det for 2 år siden. Synes det er best til salt mat jeg da, men kjenner mange som synes det er best til syltetøy el. på brødskiva feks

Utrolig bra proteinkilde med lite fett.

Skrevet

Det smaker godt!! Vankelig å forklare.. Mormor spiste alltid en boks cottage cheese, med litt skummet kultur, litt kanel, og litt flytene søtningsmiddel som mellommåltid.. (når hun slanket seg) Vet ikke om det er spes slankende, men jeg syns det var kjempegodt og spiser det av og til nå...

Skrevet

Men HVA smaker det?!

Skrevet

Det er jo ikke så lett å beskrive en smak da.... ;) det smaker COTTAGE CHEESE. ;) mildt, litt klumpete ost aktig smak.

Skrevet

Jeg innbiller meg at det kan smake litt som disse ris-lunchene hvis man blander i bringebær og sukker?! Er jeg helt på vidda da eller?

Skrevet

syns ikke du er helt på vidda da nei... Prøv da! Godt å blande med nugatti også, å bruke som pålegg!

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Jeg har bare prøvd det i mat.

Innbiller meg at det smaker gammel rømme om man spiser det "bart"...=P

Skrevet

HØGG! Det er ikke mat for mennesker.

Skrevet

Hmm, betenkt! Har i mellomtida spist meg mett...så får manne meg opp til å smake i mårra!! Jeg lover....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...