Gå til innhold

Når forvente mensen etter SA?

RainBowz

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en SA i går og har foreløpig ikke fått menstruasjonen tilbake. Når kan jeg forvente den?

Hvor lang tid tok det med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ble gravid igjen ca 2,5 uke etter min SA startet , fikk aldri mensen tilbake

Skrevet

Ok, takk skal du ha for svar.

Med andre ord så kan det gå veldig fort å bli gravid igjen, til og med før en ny menstruasjon? Det er kanskje litt dumt med tanke på når man skal fastslå termindatoen?

Det som er for j..... er at i dag kom kvalmen for første gang!! Akkurat som om kroppen ikke selv vet at embryoet er borte...

Lykke til videre med prøvingen din

Skrevet

hvor langt var du på vei da du mista? jeg var 7 uker bare, men mistet nå i ma, var da 10 uker på vei og måtte til utskraping, kjipt, men prøver på ny, venter på at mensen skal komme tilbake, det er nå 4,5 uke siden

jeg hadde glatt betalt 500 kr for en ul for å få stadfesta termindato, fremfor å vente en til to mnd før jeg ble gravid igjen, synes det er verre for min del ....... men vi er jo forskjellige alle sammen

masse lykke til iallfall

Skrevet

Har hørt at det kan ta tre til seks uker etter en SA. Men dette er vel også variabelt fra person til person.

Kjenner ihvertfall at jeg har EL nå og det er 18 dager etter min SA. Vi har bestemt oss for ikke å prøve før etter at jeg har vært inne til muskelknutefjerning.

Uansett lykke til..

Klem

Skrevet

Jeg ventet 12 mnd, men så ble jeg gravid igjen på første PP.

Ikke så vanlig å vente så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...