Gå til innhold

Er det vanskelig å finne fram til Bogstadveien i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor litt utafor Oslo, så er ikke kjent med annet enn Oslo S og Karl Johan.. hehe...

Skal kjøre til Bogstadveien 51... Håper det ikke er så vanskelig å finne frem.. Bor Nord for Oslo da.

Skrevet

Ja-til GPS!!!! :D

Skrevet

Haha, ja det har jeg jo... *klaske seg i panna*

Er det mulig å ikke tenke på det....

Kan man oppdatere gpsen på en måte? Har innebygd 08 gps.. Men tenkte på å oppgradere den litt for det er så mye rare småveier o.l.. haha

Skrevet

Har ikke skjedd så mye med veiene akkurat dit...

Hvor kommer du fra da?

Skrevet

Det er absolutt ikke vanskelig å finne Bogstadveien. Men selve Bogstadveien er litt slitsom, mye trafikk og trikk og ikke lett å finne parkering, så beregn god tid til det. Se på et kart! Det lønner seg nok å kjøre Ring 3 og ta av til Majorstua i Smestadkrysset. Da kommer du etterhvert over i Bogstadveien. Lykke til!

Skrevet

man skal kunne gjøre det ja,men hvordan aner jeg ikke...

du kan jo høre der du kjøpte den om hvordan man gjør det??

eller kanskje det står noe i instruksjonsboka om det??regner med det er nedlastbart fra en eller annen nettside :-)

Skrevet

Tenkte ikke på oppdatering pga bogstadveien da... hehe...

Hmm er det lettere å ta tog o.l da eller?

Skrevet

Nei tog er ikke lett. Da må du finne en trikk. Hehe.

Men enten kjører du Ring 3 til Smestad og følger skilt mot Majorstua derfra, ellers kjører du E18 til Vika og opp via Parkveien og til venstre i Hegdehaugsveien :P Kommer litt an på hvor du kommer fra...

Skrevet

Ja da blir det nok bil.. hehe... Blir mer slit med tog inn til Oslo så trikk o.l.. haha.. uff jeg er ikke noe by menneske men...

Skrevet

ta t-banen til majorstua gå 20 meter til krysset så er du i bogstadveien :)

Skrevet

Ta toget og deretter trikk eller T-banen. Alle banene går til Majorstuen

Skrevet

Eventuelt banen, ja :) Bogstadveien 51 ligger jo omtrent midt i Majorstukrysset, like greit å ta banen fra et sted.

Skrevet

Det er ikke mer enn ca10-15min å gå fra Nationalteateret stasjon og til bogstadveien, så det er fullt mulig å ta toget også. Hvis jeg husker riktig at du skulle til nr51, så ser det ut som på kartet at det ligger midt i krysset ved T-banestasjonen og da ville jeg tatt toget til Oslo og T-banen derfra. Alle T-banene stopper på majorstua bare du kommer på en i riktig retning.

Jeg ville mye heller gjort det enn å kjøre bil i Oslo når du ikke er vant til det.

Skrevet

Uff, kanskje pappa vil kjøre meg.. haha... Han er kjent i Oslo...

Skrevet

Neida, dette fikser du :-)

Legg inn p-plasser/p-hus på GPSen også, så går det så lett som bare det. Er flere parkeringshus og lett å parkere i nærheten av Majorstukrysset :-)

Skrevet

Hehe ja skal ha med meg ei venninne tenker jeg for å ha litt selskap.. skal antakeligvis sette på langt hår om en stund.. eller ha rasta:)

Hakke bestemt meg helt enda.. Er bare det at de virker så utrolig flinke på Studio Africa...

Skrevet

Det er flere parkeringshus rett i nærheten. Det blir jo helt øverst i Bogstadveien, bare husk at det mange tror er den siste biten av Bogstadveien egentlig er Valkyriegaten.

Den siste biten av Bogstaveien er der kaféen Jacob Aall, Prix, Ordning&Reda osv.

Skrevet

Ville for min del tatt toget til Nationaltheateret og fått en fin spasertur forbi slottet og opp Bogstadveien i vårværet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...