Gå til innhold

Teutonia Mistral S - eller Spirit S3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken av disse blit minst sammenlagt? Og hvilken er lettest i vekt og lettest å trille? Noen som vet, evet. noen som har prøvd begge som vil dele sine erfaringer med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistral s bli vel minst sammenlagt(og er enklere å legge sammen/dsette opp). det gjelder ihvertfall vanlig mistral i forhold til s3en, så renger med det er det samme med mistral s, er vel bare hjulene som er ulikt.

Om ikke de to hjulene på mistral s kan låses vil jeg fraråde den om du har hatt de minste tegn til bekkenløsning, svingbare forhjul krever mye mer for å stabiliisere kroppen som tru\iller!

Skrevet

Hei! Vår spirit blir ganske lang, men om du har noen spørsmål om s3 så send meg pm... jeg kan jo måle og styre for deg, om du vil ;-)

Skrevet

Hehe, neida, du trenger ikke styre med det. Fant en måletabell på teutonia.no som viser mål og vekt både sammenlagt og opplagt (eller hva det nå heter) på alle vognene. Genialt. :-)

Jeg klarer jo selvsagt ikke bestemme meg. Dessuten synes jeg de få spiritene på finn.no er dyre...gidder ikke betale over 4000 for en brukt sportsvogn...

Skrevet

Neeeeeeeeeei!!!

Når jeg har bestemt meg og kjøpt Mistral S - DA BLIR DEN SLAKTET I TEST!!!!!!

Noen som vil kjøpe en Teutonia Mistral s??????????

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har Mistral S og er kjempefornøyd. Man bør vel ta de testresultatene med en klype salt.

Skrevet

Hei! Jeg hadde akkurat samme reaksjon.... :) MEN.....

Har vært og snakket med flere, både i butikker og av folk som har teutoniavognene med vendbart styre (det er samme låsemekanisme for alle), og de sier at testen er fullstendig misvisende.

Den er testet i 30 minusgrader og med maxvekt på over 20 kilo. Så med mindre du bor i nordnorge og har tenkt å bruke vognen til ungen er 5 år så var ikke testen interessant :)

Jeg hadde selv bestemt meg for mistral s, men har nå endret til Prestige. Eneste forskjell er at prestige har 4 like hjul. Dersom en har tenkt å bruke vognen en del i turterreng så anbefales dette, mens mistral s er best på asfalt og inne i butikker/kjøpesentre....

Men har flere venninner som hadde teutonia til første baby, og som ikke vil bytte den ut til baby nr to, de er kjempefornøyd!

Skrevet

Jada, jeg mente egentlig det innlegget om å selge den som en spøk..hehe... :-) Liker veldig godt den vogna. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...