Gå til innhold

noen fra bergen vest her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg bor rett over broen, på askøy! Jobber i byn så reiser forbi "deg" hver dag til jobb :-)

Håper på å treffe deg på et mulig fremtidig bim treff. Gleder meg veldig til å treffe flere sept gravide... Kom meg ikke på bim treff 10 mars så venter spent på neste... Hadde vært kjekt å komme i kontakt med flere gravide "inærheten"... ;-)

var noen i det minste ja;)

Jeg har selv ikke vært på noen av treffene enda... er studetn og jobber som en gal ved siden av, har i tillegg en gutt på 2,5 år... så kan ikke "dumpe" han heller for å gå på treff;) Ivertfall ikke nå når alt annet er så travelt som det er...

hei

Er det flere treff som har vært. Har september mødrene møttes enda?

Jeg bor i blomsterdalen og har en jente på 2,5 (snart) år.

Jeg har kjempelyst å treffe andre i samme setting som meg, men har en mann som er mye ute og reiser. + at jeg har ME.

Men jeg håper at noen ønsker å ta en kaffe en dag.

Hvis så, bare si i fra - så sjekker jeg om det passer for meg òg?

ps hadde jordmortime i dag og der var det liv kan dere tro, hun talte hjertelag og det var rundt 150 og det sa hun kunne indikere jente.

Da blir det jente nr 2. Jeg gleder meg veldig.....

Har spydd i 2 mnd og er endelig blitt bedre......

når har du ordinær ul og får bekreftet kjønnet?

jeg skal om en uke, 0704;)

hvis du vil kan vi jo treffes med ungene... siden vi da er i samme situasjon og er litt "låst" på ettermidagene, de er jo også jevnaldrende.

er bare å sende meg post:)

Annonse

Hei Toppris

Jeg har ikke time før 15 april på kk

Jeg har akkurat hatt time hos jordmor. Hun talte ca 150 hjerteslag i min og det kunne tyde på ei jente. Jeg har jo ei jente fra før, men alt er bra håper bare at det er friskt.

ja det hadde vært hyggelig med et møte.

Min lille tulle er i barnehagen fra 8-16 hver dag. men et møte får man vel til uansett.:)

hilsen Tone

Jeg også :)

Bor ikke lang fra Vestkanten.

Har ikke vært hos jordmor enda, men lager ikke de noen slags barselsgruppe? Da vil vel alle vi her ute fra Loddefjord havne sammen:)

Er vel omtrent like langt på vei som deg Toppris, sånn ca. Skal på ultralyd på onsdag :)

jordmor talte 148 hjelteslag i minuttet på meg! Betyr det jente?! Da blir jeg såå glad...har skikkelig jente følelse og ønsker så sårt å kjøpe små søte rosa ting... Så kan jeg heller få gutter senere...! :-) Dette er min første. Jeg skal på UL 16 april, klarer ikke vente! Håper vi treffes evt på BIM treff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...