Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Har vært i butikker åprøvd å finne en bukse som passer ,men virker som gravide str. slutter på 48. Har dere noen råd? trenger i alle fall str50.Hvor skal eg gå? Har ikke en bukse igjen å gå med som passer og det er 50 dg igjen.
*Bo*og*Junior* Skrevet 17. mars 2009 #2 Skrevet 17. mars 2009 Jeg har gått til innkjøp av noen bukser fra Ellos, har samme str som deg, og noen bukser fra Ellos passer. Da fra Pluss Collection. Det er da joggebukser, og linbukser. Ellers må du kjøpe fra USA, eller skaffe brukt. Har ikke noe annet råd til deg, desverre.
Ellen81 Skrevet 17. mars 2009 #3 Skrevet 17. mars 2009 Sportmann har noen bukser som er i litt tynt og veldig behagelig stoff fra emron. Har ei god veninne i str 56 og hun kunne bruke disse buksene den siste tiden. De strakk seg, uten å føles stramme, og var like fine etter fødselen Tror de kostet rundt 100,- Selv gikk jeg i joggebukser fra h&m den siste tiden. Syntes dette var mest behagelig. Og de får man ganske store, så at du må ha str 50, så er det vel neppe noe problem Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå