Gå til innhold

Fortvilet

Sib 78_1 MA

Anbefalte innlegg

Leser om alle som har mistet endten det er SA eller MA som ikke blir gravide igjen. Jeg måtte avslutte et svangerskap i uke 21 for snart 2 uker siden og venter bare på å få mensen tilbake for å prøve igjen. Vi fikk det til på 1pp forrige gang og håper selvfølgelig samme skal skje igjen. Men nå begynner jeg nesten å miste håpet...Hvor lenge prøvde dere før dere ble gravide igjen?

Fortsetter under...

det er vanligere å bli gravid i løpet av de første tre-fire pp enn å måtte slite lenge etter en spontanabort altså!

jeg ble gravid på første forsøk etter MA i uke 20, og er nå 12+2.

men det er følelsesmessig tøft å være gravid så tett på et svangerskap som har vart så lenge, før det gikk galt. rett og slett fordi jeg nå føler at jeg har vært i første trimester siden juli-august, og det tærer på både kropp og sinn.

samtidig så kjenner jeg godt igjen følelsen av å ikke ville vente. du er jo så klar for barn.

lykke til! klem fra meg

Jeg har opplevd nå å miste flere ganger etter hverandre,hvilket ikke er veldig vanlig,-sånn for å ha sagt det.

Jeg ble gravid 1 mnd etter avsluttet amming med første... Mistet i sa etter 6 uker. Ble gravid igjen etter hmmm...4 mnd...Mistet i en bo oppdaget uke 8...Ble gravid igjen før jeg fikk mensen tilbake engang etter det,men mistet uke 6 igjen. Så dabbet sexlivet veldig av igrunnen, jeg fikk graviditet opp i halsen....Så det tok ca 4 mnd igjen før jeg ble gravid nå siste gang. Og nå er jeg snart 9 uker av gårde.

Som du ser er det helt forskjellig fra gang til gang, men ikke så veldig lenge mellom hver... Fortvil ikke,kroppen din er bokstavelig talt klar som et egg for at du skal bli gravid igjen. Prøv i vei så skal du se at du lykkes overraskende fort tror jeg :)

Tvitvi, håper virkelig du er her inne igjen veldig snart! Jeg leste historien din inne på et annet forum,og jeg føler virkelig for deg...*Klappe på*... Det er noe som ingen burde måtte gå igjennom. Jeg håper dere får en spire igjen så fort som mulig! Og husk,- sannnsynligheten for å oppleve noe slikt to ganger er ekstremt bitteliten.... Så neste gang går det bra!

Så deilig å høre. har lyst å juble og sette igang prøvingen:) Jeg blør fortsatt og skal begynne så fort det lar seg gjøre:) Det gikk jo fort sist gang så håååååååper det skkjer igjen. Gratulerer så mye med spiren og lykke til. Vet du har det tungt, men prøv å gled deg over at du faktisk er blitt gravid igjen og at denne gangen så SKAL det gå bra.

stor klem fra meg

Tusen takk uglemamma. Det er så deilig å lese om dere som har blitt gravide fort etter at dere har mistet. Det gir meg håp. Jeg tror jeg slutte å la meg stresse. Vi ble faktisk gravid sist gang ved 1.forsøk og jeg vet jeg kan bli gravid så da er det bare å sette igang. Lykke til med spiren og håper jeg også er der om ikke så lenge.

vet du, noe som kan lønne seg for deg, er når du har sluttet å blø, så får du en innvendig ultralyd for å sjekke at slimhinnene dine er tykke nok og sånn. da VET du at kroppen er klar igjen, etter første menstruasjon!

håper det klaffer fort for dere, og at du snart har en ny spire å glede deg over!

jeg så guttungen min på ultralyd i går, han er så nydelig atte. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...