Gå til innhold

dere vil ikke tro det..............

Tryne_ nr.3 på vei

Anbefalte innlegg

MEN JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er helt utrolig, en hel haug med leger som sier vi berre kan gi opp, familie og venner som sier vi må gi opp, men jeg er fader meg gravid. Vi har klart det HELT selv denne gangen. HELT selv. jeg har gråt i flere timer, tårene triller, det er helt utrolig at det er mulig. dette viser at det er faktisk mulig for hvem som helt å plutselig bli gravid. Testene jeg har tatt er begge KLART positive, så bra som de kan bli. Jon hausken sier han tror det nesten ikke før han får se det, han var målløs.

Så nå skal jeg gå på prednisolon, albyl- e, klexane og crinone. Jeg ble sjukmeldt 100% med en gang, dette pga den store faren jeg har for å miste. Akkuratt i dag skal jeg leve på en rosa sky, jeg vet bekymringene kommer, men akkuratt i dag er jeg bare gravid.

nei, huff, jeg gråter og gråter og gråter.

Fortsetter under...

Åh Tryne, så fantastiske nyheter. Dette er jo helt utrolig. Har fulgt historien din og dette var skikkelig gøy å høre:-))))

Håper du blir her inne i mange måneder nå til babyen er klar:-))))

Gratulerer så utrolig mye og ønsker deg alt godt videre og masse lykke til:-))) Undrenes tid er virkelig ikke forbi:-)))

Stor klem fra

Masse gratulasjoner fra meg til deg Tryne, dette var virkelig stor og gledelig nyhet;o))))

Jeg er ikkså så veldig forbauset, jeg har lenge hatt en følelse av at det ville lykkes for deg/dere på en eller annen måte.

Ser du får god medisinering, og sammen med hvile og ro håper jeg på det aller beste utfall for deg denne gangen - lykke til Tryne!

Klem fra

Annonse

jeg blir helt rørt når jeg leser nedover her. tenk at alle dere bryr dere så mye om oss:D Vi er helt satt ut i dag. det er for godt til å være sant. det er så utrolig at vi har klart det selv at jeg får det ikke inn i hode. Nå håper jeg på at det skal vare svangerskapet ut, terminen er 24.november:)

I all verden da Tryne, hva skjedde, hehe.

Utrolig artig, Hausken må jo ha vært på nippet til å besvime :-)

Men der ser du, tro kan flytte fjell, eller i dette tilfellet gjøre deg gravid.

Da håper jeg alt går som det skal og at dere får en liten tulle/prins til høsten.

Gratulerer så mye, dette var moro.

Stor klem.

tro kan gjøre meg gravid ja, det er tydelig:) Jon var sjokket ja, det er ikke tull eb gang, han sa gjentatte ganger at han tror detikke helt før han ser det. men nå har jeg 3 veldig positive tester, så dette må jo stemme- kan ikke tro noe annet.

men tro meg, det var rett før jeg fallt av do når jeg så streken. det var en forferdelig rar opplevelse, kom så ut fra det blå. hahaha

Hehe

Syns jeg ser deg der du holder på å tippe av skåla....

Kjenner igjen følelsen, det var helt fjernt i lang tid.

Gubben trodde meg ikke når han så testen engang, han ville ha svar på blodprøven i tillegg.

Men nå var jeg på ordinær UL i går og nurket stortrives og jeg har omsider fått såpass trygghet at jeg skal tørre å shoppe litt, hurra.

Tenk at reproduksjon skal være så himla vanskelig for enkelte, men når man får det til kjennes det ut som å vinne i lotto, bare enda bedre.

Gratulerer så masse, Tryne! :) Dette var virkelig fortjent!

Jeg er også en av dem som har fulgt med på deg og historien din, og dette er virkelig et mirakel av sjelden sort! :D

Lykke til, og måtte den lille huleboeren vokse seg stor og sterk i magen din!

Krysser fingrene for deg og nurket <3

Masse klemmer fra

GRATULERER, Tryne! Dette var helt fantastiske nyheter. Når jeg leste denne meldingen din rant tårene mine. Jeg ble så rørt, for er det noen jeg ville det skulle lykkes for etter alt du har vært igjennom så er det virkelig deg! Dette fortjener du! ;)

Godt å høre at du får god oppfølging med sykemelding og diverse medisiner.

Nå krysser jeg fingrer og tær for at alt skal gå bra. :)

Annonse

Så supert! Gratulerer så mye. Man skal aldri gi opp sier jeg :-)

Kan jeg spørre deg hvor lenge du skal gå på medisiner? Jeg tar nemlig prednisolon og blodfortynnende selv (klexane og Albyl-e) og jeg har fått beskjed om å slutte etter 1.trimester(som er neste uke). Men jeg er livredd for å slutte, og klinikken jeg benytter har ingen erfaring med dette fra før av.

tuuuuuuuuuuusen takk alle sammen:D livet er HERLIG. Fatter det fortsatt ikke:) Jeg kan jo lage barn hihi.

TIL BOLLIBOMPA

Når det gjelder blodfortynnende så skal jeg nok gå ut svangerskapet. dette er fordi min datter døde nesten i magen pga forkalkning i morkaken. dette er familiert, men ingen hørte på meg den gang. Nå tar de meg på alvor, så nå skal det følges opp.

prednisolon er jeg ikke helt sikekr på, får vite det om 2 uker. Hvorfor går du på det???

Gratulerer så mye, så FANTASTISK:-) Ønsker deg masse lykke til.

Jeg vet akkurat hvordan du har det. Vi hadde prøvd i 4 år, 4 IVF, 4 frys og 3 aborter. Jeg fikk sjokkbeskjeden i stolen hos gyn:-) Du kan jo bare tenke deg hvordan det var, he, he.

Nå er vårt lille gull allerede 11 mnd og en skjønn liten gutt som stabber rundt:-) Svangerskapet var psykisk helt pyton. Jeg ble som du 100 % sykemeldt hele tiden, og gikk på progestan i 12 uker, tror jeg, og klexane hele svangerskapet. Hadde telefonkontakt med Hausken selv om ikke det var deres "produkt". Fikk også gå til UL annenhver uke hos en lokal gyn. Det bør du også be om. Det er tøft å være 100 % sykemeldt og ikke ha noe annet å gjøre enn å "ruge". Det var veldig betryggende med de UL timene, roa meg ned litt etter hver gang. Men klarte nok ikke helt å tro at jeg virkelig skulle få et barn til før helt mot slutten. Roet meg litt etter uke 12.

Ønsker deg igjen masse lykke til. Det kommer til å bli tøft, men det klarer du:-) Det er absolutt verdt det.

Stor klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...