Gå til innhold

Jeg fikk ut ganske mange egg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele 16 gode egg fikk jeg hentet ut i dag! Selve uttaket var ikke av det mest behagelige jeg har opplevd, men nå krysser vi bare fingrene for at de finner gullegget som skal befruktes!

Mannen min er supersøt, han ordner og fikser og varter opp... *Smiiiile*

Grugleder meg til telefonen i morgen, blir spennende å høre hva de sier...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så flott med hele 16 egg!! Jeg fikk ut 9 idag og er fornøyd med det. Nå får vi håpe at sykehuset og svømmerne gjør jobben, og at vi får POSITIVE tester om 2 uker :-)

Skrevet

Krysser fingrene for det ja!! Med rykende ferske svømmere, og ivirige kvinnfolk på laben får vi bare håpe på fulltreff for oss begge ;)

Tvi tvi....!

Skrevet

Hei!

Grattis med så mange egg lillemin!! Så bra at mannen din tar godt vare på deg - det har du så absolutt fortjent! Slapp av og kos deg også krysser jeg fingre for positiv telefon i morgen.

Skrevet

Kjempe bra med så mange flotte egg lillemin:)

Du får ta det med ro og nyte oppbevartningen fra mannen!

Lykke til i morgen, håpe det blir mange egg som blir befruktet sånn at dere har nulighet å få noen på frys!!!!

stor klem!

Skrevet

Kjempebra at du fikk ut så mange egg- krysser fingrene for at du får flere på frys også.

Jeg skal ha uttak på onsdag- gleder meg ikke- men det må jo gå bra.

Lykke til videre.

Skrevet

Så flott,lillemin :-)) Følger spent med deg imorgen! Krysser fingre og tær.

Skrevet

Hei, da er vi flere som er på samme dag!

Jeg fikk ut 21(!) egg i går og venter nå spent på befruktningstlf som skulle komme etter 13 i dag.

Skrevet

Tusen takk for hyggelige hilsner jenter, dere er de beste! Ønsker dere lykke til alle sammen =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...