Gå til innhold

dere vil ikke tro det..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det jeg leser``??????? herregud hehe gratulerer såååååååååååååååååå mye, dette var jo helt utrolig!!!!!!!!!!!

Nei nå ble jeg glad, og nå er du 100% sykemeldt hele sv.skapet og bare nyter at magen vokser og kose deg..

Dette har du så virkelig fortjent, fantastisk nyhet!!!!!

Masse kleeeeeeeeemmmmmmer fra meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå så ufattelig deilig dette må være for dere!!:):) har fulgt litt med deg og dette fortjente du virkelig etter alt du har vært igjennom! du er ett levende bevis på at ingenting er umulig-det umulige er bare litt vanskeligere å få til!:) GRATULERER så masse kjære deg:) dtte var virkelig herlig lesning!!

koos deg masse masse og nyt dette til det fulle! dette SKAL gå bra...skjebnen ville dette for deg:):)

Skrevet

Hva er det jeg leser,Tryne-mor !!!!!!!!!!!!!!!???

Dette er jo helt fantastisk !!!!!!

Grattis så mye!! !!!

Stooooooooooooooooooooooooooooooor

kleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem

Skrevet

jeg blir helt rørt når jeg leser nedover her. tenk at alle dere bryr dere så mye om oss:D Vi er helt satt ut i dag. det er for godt til å være sant. det er så utrolig at vi har klart det selv at jeg får det ikke inn i hode. Nå håper jeg på at det skal vare svangerskapet ut, terminen er 24.november:)

Skrevet

Gratulerer såå masse,Tryne:))

Dette var fantastiske nyheter:)))

Kos deg i svangerskapet ditt:))

Skrevet

Fantastisk, Tryne!!!!

Gratulerer såååå masse!! Er så glad på dine vegne!!!

Var en vond dag for meg i går, fikk mensen en uke etter innsatt egg.... Men jeg ble likevel glad og litt mer optimistisk da jeg leste at du var GRAVID! Det gir jo håp, da!

GRATULERER! Kos deg med spiren din!!!

God klem!

Skrevet

Kjære Liza

Veldig trist å høre at det ikek gikk bra fo rdg. det er alltid knusende når slikt skjer. men nå har jeg lært, ALLT er mulig, det er ikek tull en gang. Du kan fortsatt lykkes. lykek til videre

Skrevet

Virkelig gratulerer!! .... Jeg har jo bare gitt opp det å klare dette på egen hånd, men er jo stadig noen her inne som blir naturlig gravide allikevel da! Mot alle odds! Da må du slappe av framover og senke skuldrene.

Skrevet

ja, å det er dette som er grunnen til at jeg ikke gir opp. Det kan virke umulig, men det er likvell mulig. man kan ha en hel hau av forsøk, men plutselig kan man klare det selv. Jeg sitter her å ler fordi jeg fikk jo berre 1 eller 2 egg på mine forsøk som var elendig av kvalitet. å så klarer jeg det plutselig selv. Veldig morsom i grunn

Skrevet

Jipppiiiii - GRATULERER SÅ MYE!!! Så utrulig gøy! Ta godt vare på deg selv og den lille i tiden fremover. jeg krysser alt jeg har for at alt skal gå bra.

Håper jeg også snart kan komme med gode nyheter. Har første ivf i slutten av april.

Ha en superfin dag :-D

Skrevet

Så utrolig fantastisk tryne !!!! Gratulerer med den lille spiren, pass godt på den :-) Lykke til !

Skrevet

Å herlighet Tryne:o)!!!!!

Det er jo helt fantstiske nyheter:o)!!!

gratulerer sååå utrolig mye.

Kos deg,nyt,slapp av og ta vare på deg og spiren:o)................

Klem

Skrevet

Beste nyheten på lenge !

Gratulerer kjære deg !!

Klem:O)

Skrevet

Gratulerer så masse! Dette fortjener dere virkelig!!

Skrevet

dere er så gode alle sammen. jeg håper så innderlig at dere hopper videre dere også snart. jeg vil ha dere med meg

Skrevet

HERREGUD,DET ER JO IKKE TIL Å TRO!!!!

Kan bare si en ting: GRATULERER!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye Tryne, dette fortjener du virkelig.Lykke lykke til videre, må dette bare gå kjempe bra :0)

Skrevet

Herre Gud, alt er mulig og gratulerer så mye!!!!! Så utrolig velfortjent og så fantastisk at du motbeviser det alle andre har sagt, at dere iikke kommer til å klare det!!! Jeg kjenner historien din, fordi jeg har lest om deg og fulgt opp alle trådene dine, alle samtaler med leger, alle nedturene og så kommer den utrolige historien her at DERE har klart dette!!! Gratulerer tusen ganger og lykke til videre.....Fy søren så bra!!!

Skrevet

Helt fantastisk å høre lille venn!!! Gratulerer! Ja det er godt å se at det faktisk går ann! Det er jo du og tullemor bevist! Du får slappe av og sørge for at den blir inni der!!! All lykke videre!

klem

Skrevet

Ser jeg rett nå?!!!! Gratulerer så mye:):)

All lykke videre:):):):):)

Skrevet

tusen takk alle sammen:D I dag er jeg 5+0, det går sakte, men det går vertfall på fram. Hvordan går det med dg Brumm???

Skrevet

Så fantastisk! GRATULERER!!

Jeg har hele tiden beundret ditt pågangsmot. Du har ikke gitt opp selv om "alle" andre nesten har gjort det, og ting tilsier at det ikke skal gå ann for deg å bli gravid. Kjempegøy! Kos deg masse fremover!

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så masse!! Det er jo helt utrolig etter alt dere har vært gjennom. Gir håp til oss andre med høy fsh :) Lykke til videre og kos deg!

Skrevet

jeg må også sende deg en STOR gratulasjon! så utrolig kjekt å høre! veldig gla på deres vegne.

jeg har ikke vært inne på disse sidene på lenge (vi skal i gang igen i mai), og da var det ekstra kjekt å lese at en av de om også var der sist jeg var "fast gjest" har lykkes helt på egen hånd :-)

lykke til videre - kos deg og slapp av - denne gangen skal det gå!

Skrevet

ååå, dere er berre så utroluge altså:D tenk at dere er så glad på mine vegne:) Nå er det en uke til UL. da skal det være ett bankende hjerte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...