Gå til innhold

dere vil ikke tro det..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

MEN JEG ER GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det er helt utrolig, en hel haug med leger som sier vi berre kan gi opp, familie og venner som sier vi må gi opp, men jeg er fader meg gravid. Vi har klart det HELT selv denne gangen. HELT selv. jeg har gråt i flere timer, tårene triller, det er helt utrolig at det er mulig. dette viser at det er faktisk mulig for hvem som helt å plutselig bli gravid. Testene jeg har tatt er begge KLART positive, så bra som de kan bli. Jon hausken sier han tror det nesten ikke før han får se det, han var målløs.

Så nå skal jeg gå på prednisolon, albyl- e, klexane og crinone. Jeg ble sjukmeldt 100% med en gang, dette pga den store faren jeg har for å miste. Akkuratt i dag skal jeg leve på en rosa sky, jeg vet bekymringene kommer, men akkuratt i dag er jeg bare gravid.

nei, huff, jeg gråter og gråter og gråter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TRYNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

SÅ FANTASTISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hurra hurra hurra hurra hurra!!!!!! For en fantastisk følelse det må være!!!:)

Gratulere så masse jenta!!!

Jeg er så utrolig glad på dine vegne!!!!!1

Skrevet

Så fantastisk!! Her blir ord fattige, og jeg kjenner nesten at jeg får tårer i øynene selv, hehehe. Dette er jo helt vanvittig bra! Nå må du bare nyte dette, og ta det helt med ro. Du har jaggu klart det!! Du må ha masse lykke til framover, og takk for at du delte dette med oss. Det er utrolig inspirerende for oss andre å høre sånne solskinnshistorier :-)

Stor klem og masse lykkeønskninger fra meg

Skrevet

Milde himmel, Tryne! For en nyhet! Nei, dette ville jeg ikke ha trodd - på egen hånd til og med!!! Gratulerer, gratulerer, gratulerer!!!

Skrevet

Kjære Tryne (",)

*<3 G R A T U L E R E R <3* *<3 G R A T U L E R E R <3*

Dette er velfortjent :)

Nå må du bare slappe helt av å ta alt med ro, å som du sier

leve på den rosa sky :) Dette var helt fantastisk å høre :)

Klem

Skrevet

Så fantastiske nyheter:):):) Dette har du virkelig fortjent etter alt du har vært igjennom! Ønsker deg masse lykke til i tiden framover:-)

Skrevet

Det er jo helt utrolig....gratulerer så mye, håper spiren blir sittende i 9 mnd til :-)))

Skrevet

Så FANTASTISK!! Har som mange andre her fulgt med på deg en stund, og måtte bare kommentere innlegget ditt selv om jeg ikke er altfor aktiv her inne. Takk for at du deler den fine nyheten her - dette hjelper oss andre som forsatt sliter - det kan virkelig gå!

LYKKE LYKKE til videre :)

Skrevet

Å herregud så fantastisk

Jeg er så glad, så glad så glad

Nå krysser vi fingre, tær og poter her i huset og håper så inderlig at alt går bra.

Skrevet

Herremin hatt, så fantastisk!!!!!! Lykke til Tryne, dette fortjener du virkelig!!!!

Mange klemmer til deg

Skrevet

Leste om deg her for nån daga sia og syns jo så synd i deg, men tenk så arti at du har klart det.. Det e jo bære helt fantastisk:-)

Masse varme tanka om at det går bra i svangerskapet:-)

Vi har prøvd i 2 år og 4 mnd og skal begynne på ivf å veit ikke korsn berg og dalbane som vente på oss, men du gir håp:-)

Masse lykke til:-)

Skrevet

det var fantastiske nyheter! gratulerer så mye!

Skrevet

Fantastisk!!! Gratulerer så utrolig masse!! Håper så inderlig spiren klooorer seg godt fast:-) Gikk selv på klexane og da mistet jeg ikke, har en nydelig gutt og en i magen! Så håper det funker for deg også!

Masse lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

helt fantastisk, helt utrolig og for et mirakel! gratulerer så masse, dette gir meg meget mye trøst! Ikke stikk av siden, du må holde oss oppdatert!

nok, en gang - GRATULERER!!!!!!!!

Skrevet

GRATULERER!!!!!!!!! Så utrolig bra!!!!!!!! :-)

MASSE MASSE LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer!!!!

Da har du klart 2 på egenhånd,og det er jo ikke dårlig:-)

Håper du klarer å slå det til ro nå da:-)

Har jo vært litt stress for deg det her.

Masse lykke til!

Skrevet

Oi, det var overraskende nyheter ja! :)) Gratulerer så mye! :)

Skrevet

JOOHOOO så knall bra!!Gratulerer masse, dette fortjener du!!!!

Lykke til videre med graviditeten :)

Skrevet

Så fantastisk!!! Hærlig å høre at det er håp! Nå skal jeg også gå igang med egne forsøk mens vi venter i køen.

Ønsker deg lykke til og håper alt går godt for dere!!!

Skrevet

Det er jo et mirakel rett og slett :) Gratulerer!! Prøv å ikke bekymre deg, selv om jeg vet det ikke er lett. Ikke godt for deg eller for spiren.. Ta vare på deg selv og familien, dette skal gå bra :)

Skrevet

Fantastisk nyhet! Dette var flotte nyheter du :) Virkelig mirakuløst!

Jeg ser ut til kanskje å være gravid selv.... ikm i går, og ingen tegn til mens. To veeeeg svake pos tester i går og i dag... veldig usikker på hvilken vei det går. Har overhodet ikke ømme bryster eller noe så jeg tør ikke slippe jubelen løs...

Men kanskje vi kan ta turen gjennom svangerskapet sammen? Hadde vært kos.

Gratulerer igjen!

Skrevet

Hei Tryne.

Utrolig!!!! Gratulerer så mye, er glad på din vegne :-)))) kooos deg med gravidteten.

Klem

Skrevet

Wow, det er jo helt utrulig:) Gratulerer så mye!!!

Denne gangen skal det gå bra, krysser fingrene masse for deg!

Lykke til videre!!!!!!

Skrevet

KJÆRE TRYNE!!!! SÅ UTROLIG MORO!!!! GRATULERER MASSE, DETTE VAR VELFORTJENT!!! Leste i et annet innlegg her at du hadde brukt progestan-krem, har du kanskje funnet trylleformelen??

kos deg masse, dette var virkelig utrolig moro å høre :)

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...