Gå til innhold

Vg vektklubb eller vektklubben.no (grete roede)?


Gjest

Anbefalte innlegg

Noen erfaringer? Nå etter at småen 10 mnd har jeg fortsatt noen kg igjen.. Har sjekket ut vektklubben.no (den er jo gratis) men jeg har ikke tid til all den kostholdsregistreringen med hvor mange gram jeg spiser, og akkurat hvilket pålegg og brød jeg spiser etc. Noen som vet hvordan vg sin side fungerer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Registreringen tar ikke lang tid. Og samme hvem av dem du følger så må du vel veie mat og passe på hva du dytter inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig god erfaring med VG vektklubb :) Der teller du kcalorier, men i motsetning til Grete Roede, så eksisterer hverken ja mat eller nei, kosemerker mm. Man får utdelt antall kcalorier ettersom hvor mye du veier og hvor fort og mye du vil ned i vekt. Så legger du det inn i dagbok det du spiser. Jeg lærte veldig mye av vektklubb over hvor mye kcalorier maten jeg spiste faktisk inneholdt. Jeg fikk meg nsoen skikkelig a-ha opplevelser. Etterhvert som du finner ut hva maten du spiser inneholder, så kan man feks kutte ut å føre dagbok. Jeg har ikke endret kostholdet mitt mye fra før, men heller regulert mengen og gått for andre valg..Det resulterte i at jeg ble 20 kg lettere i løpet av 5 måneder, har holdt vekten i snart ett år (er gravid nå da..), samt at jeg fikk tilbake forbrennigen min som igjen har ført til at jeg kan være litt mere "slepphendt" med det jeg putter i munnen uten å gå opp i vekt. Anbefales !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk optimist77! Og for en kjempe jobb du har gjort! :)) Tror jeg skal melde meg inn der etterhver da..! Akkurat nå følger jeg et program jeg har og det fungerer veldig bra, men følger det slavisk og det kan jo bli litt kjedelig i lengden. Hvor ofte/mye trente du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente ca tre ganger pr uke, og da en time. Trente i hovedsak kondisjon. Jeg trente veldig mye mere FØR jeg meldte meg inn i VG sin vektklubb, men ingen resultater. Så, mindre trening og riktig mat, ga raskeste resultater for meg :) Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...