Gå til innhold

Fikk positiv test i dag... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette var planlagt, men nå som jeg først har funnet ut at jeg er gravid begynner jeg nesten å få kalde føtter! Minstemann er jo bare 10 mnd! Noen som allerede er gravide igjen? så flaut å fortelle familie og venner at vi skal ha en baby til allerede. Hehe.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta
Skrevet

Det skal du ikke være flau over! De kommer jo til å få så mye glede av hverandre når de vokser opp siden de blir så tette!

Lykke til med ny graviditet! :-)

Skrevet

Gratulerer! Flaut? Må da være perfekt med to tette! Bli ferdig med bleiebarn, og de får masse selskap av hverandre! Lykke til!

Skrevet

Grattis :) blir nok bra detta skal du se. Tok en test for noen dager siden jeg og, men den var negativ. Like greit, hadde ikke planer om noen ny baby enda, bølla her er bare 5 1/2 mnd. Men til høsten blir det vel prøving igjen :)

Familien og venner blir nok bare glade dem ;)

Skrevet

så kjekt! gratulerer!!:D

Skrevet

Gratulerer så mye!

Jeg ble gravid igjen når lillemann var 6 mnd... Ikke planlagt, men selvsagt veldig velkomment! Vi har nå kommet frem til at det er så mange fordeler med to tette :) Selv om det blir travelt en periode... ;)

Og du skal ikke være flau for å fortelle, her var det mange som fikk sjokk, men alle ble veldig glad og det er blitt mye fliring av det hele!

Skrevet

Det e nu ihvertfall ikke flaut!! ;-))

Gratulere så mye ;-) Blir nåkk kjempe bra!!

Vi ska bynne prøve på neste på bryllupsnatta våres til sommern, å da e gutten våres bare 8 mnd :-))

Skrevet

Takk for søte svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...