helene0: jan09+jun11 Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Frem til nå har knøttet mitt spist som bare det. Når han ble født veide han bare 2,5 kg og nå som han er 7 uker nærmer han seg 5 kg. Jeg har ganske god utdrivningsrefleks og han suger effektivt så han har fått i seg det som er i en pupp på ca 10 min. Han viste at han var mer sulten ved å være urolig etter at han slapp den første puppen. Det som har vært av skriking og uroligheter under amming har kommet fordi han ikke har klart å svelge unna melken fort nok. De siste dagene har han blitt skikkelig irritert og skriker mye under spising. Han holder seg ikke til puppen i mer enn 5 min. Prøver å roe han ned og tilby han på nytt, men det blir det bare vræling av. Prøver også å tilby han den andre puppen, uten særlig hell. Blir frustrert og bekymret for at han ikke får i seg nok mat. Kan det rett og slett være at han prøver å regulere ned melkemengden etter mange uker med stor vekst, eller? Uff... bekymret mamma
helene0: jan09+jun11 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. mars 2009 Dytter litt på denne, kunne trengt noen innspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå