Crazywoman Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Jeg har forsøkt det meste for å få småtten til å sove natten gjennom. Han er nå snart 9 mnd og vi har kommet så langt at han ikke trenger mat men kan våkne opptil 15 ganger fra 19-0630 for å få smukken. Om han ikke får den gråter han. Jeg liker ikke tanken på Ferber og er litt redd for at han er for ung til at jeg slutter med smukken?? Flere plasser leser jeg at man ikke må være for raskt ute for å "trøste" barnet, gi smukken mm. Og det står videre at man godt kan la den lille gråte/bråke i fem minutter.... Men så er det jo alle som forteller at Ferber ol ikke er forenelig med moderne spebarnspsykologi..... Hvordan kan m,an la den lille gråte i 5 minutter da? Er det greit? Er det annerledes om de våkner om natten enn å la dem gråte når man legger den? La oss si det sånn: Jeg er RIMELIG klar for å få sove snart....Men vil ikke gjøre noe galt mot småtten min.
Crazywoman Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. mars 2009 Sorry!!!!!!!! Dette kom på feil forum!!!! Beklager!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå