Nattinatta Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 evnt når tenker dere at det blir for varmt? Og hva har dere på de små, når de bruker sportsvogn?
helene0: jan09+jun11 Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Min lille ligger fremdeles i bagen og vi sluttet med voksiposen når det ble varmere enn ca 0. Han er tydeligvis ganske varmblodig, så i hele vinter har han egentlig bare hatt ullbody og ullsparkebukse inni posen (og lue, skjerf og votter, da). Har vært ned mot 10 kalde her. Nå ligger han ute i vogna (+4,5 ute) i bomullsbody og bukse, hjemmestrikket hel ulldrakt (pose med ermer), lue, votter, skjerf og ullpledd. Han er sååå go' og varm.
Lunita_ Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 bruker voksiposen i sportsvogna ute enda..han har sprømpebukse,tynnevotter,tynn lue og ei tynn strikkejakke uten på bodyen,for han liker ikke å ha armene nedi posen:p
Gjest Mammamoms og 05.12.08-jenta Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Hoy, hoy, her er det forskjeller skjønner jeg!! Vi var akkurat ute og trillet i 4 plussgrader og nå sover hun seg ferdig. Hun har på seg bomullsbodt og sparkebukse, så en dynedress og ned i en skinnpose, (ikke ekte skinn da). Også har hun på seg lue! Kanskje jeg overdriver...? Dette er vanskelig. Hun er drøyt 3 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå