Gå til innhold

Kjent noe liv enda?

Anbefalte innlegg

Jeg er 14+5 og i går kveld når jeg skulle legge meg syntes jeg at jeg kjente noe, akkurat som kiling og kribling fra livmoren.. Var det liv jeg kjente tro?

Var ikke lik følelse som det tidligere har vært når livmoren bare har vokst, men jeg er 1 gangs og aner jo ikke hverken hvordan det føles og kjennes eller hva en kan kjenne etter...

Har noen av dere andre kjent liv? Hvor tidlig og hvordan kjentes det ut?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139812249-kjent-noe-liv-enda/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjente noe allerede i uke 10. Tenkte det måtte være feil, men det minnet meg veldig om liv akkurat som forrige gang. Har kjente det flere ganger. Men bare når jeg slapper av og ligger på ryggen... Hadde jeg ikke vært gravid før hadde jeg nok ikke registrert det...

Annonse

Gjest påtjukken

Tror kilingen og kriblingen du har er babyen din :)

Jeg er også førstegangsfødende og starter på uke 16 i morgen, og jeg har akkurat begynt å kjenne liv selv! (jeg tror iallefall det er det!) Det jeg har opplevd er at jeg kjenner bobling og kribling i fra samme område hver gang, nede til venstre på min mage. Men jeg er usikker på om babyen kan ligge på siden allerede nå så tidlig. Trodde kanskje at den lå midt i, nede i bekkenet. Men ikke vet jeg.

Nå gleder jeg meg til de nærmeste ukene framover sånn at jeg kan få bekreftet at det er babyen som ligger og lager disse bevegelsene :)

Jeg tror jeg kjente liv i går kveld (14+2)! Ennå litt usikker, for det kjentes på en måte ut som en luftboble.. Bare at det var små bobler på samme stedet litt lenge.. Vanvittig spennende detta her! Jeg koser meg sånn! - Har til og med fått barnevogn i hus dag:-) -litt tidlig, jeg vet det, men er er alikavel veldig stolt!

Jeg er 14+0 i dag, hadde en rar opplevelse på lørdag. Følte at det var noe som "rant" med fult avbobler i på v side rett under ribbena... vet det er høyt oppe så ble veldig redd/bekymret. Når jeg tok hånden borti så kjente jeg det bobla som bare det.. holdt på i ca et halvt minutt... vet ikke om dette var noe liv evnt så er det vel rart at det var så høyt opp ?? fikk nesten litt panikk ettersom det ikke gikk over, så får meg legevakta neste hehe...

Jeg har kjent akkurat det samme, jeg er en dag etter deg (14+0 idag). Igår kjente jeg slik kribling/luftbobler rett under ribbeina. Trodde først det bare var luftbobler, og ble litt redd for hva det kunne være, men når jeg kjente etter med hånden kjente jeg tydelig at det var noe der.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...