Tøysetipp Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Arvingen skla ha besteforeldre, tanter etc. her på onsdag. Noen som har forslag til mat som er lett å tilbrede, men som smaker godt og egner seg i et bursdagsselskap?
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 En gryterett med ris + salat er ganske enkelt. Eller en hjemmelaget suppe + hvitøksbaguetter til. Men bør du styre masse med mat når du er såpass syk da? Kan du risikere å smitte hele gjengen? Tror løsningen er at noen andre må lage, he he:)
Tøysetipp Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2009 Hm, gryterett m/ ris og salat var ikke så dumt. Neida, ikke jeg, men eksen skal lage mat. Han er ikke akkurat en gourmetkokk, dessuten er det ikke vits i å styre med for mye.
meg & to små vampyrer Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Ok, da er det greit, he he:) Bare bruk noen ferdige grytebaser på pose da vet du + supler med godt kjøtt og grønnsaker og sånn. Da blir det jo ganske så enkelt. det gjør både jeg og svigerinna mi når vi er late eller har dårlig tid, men skal ha selskap. he he:)
Tøysetipp Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. mars 2009 Takk for tips. Tenkte faktisk på gryterett, og når andre også serverer dette så blir det dèt. Knis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå