Gå til innhold

Føler meg nesten ikke gravid lengre.

Anbefalte innlegg

Bortsett fra større pupper og trøtt om kvelden.

Kjenner nesten ikke noe i magen heller. Kan gå mange dager før jeg i det hele tatt kjenner noen vage stikk. Før hadde jeg verking og strekking daglig-

Kjenner heller ikke livmoren min i det hele tatt. Helt flat. Er 13 +4 i dag.'

Flere som har/ har hatt lignende erfaringer.??

Setter veldig pris på svar..

Fortsetter under...

Jeg kjenner heller ikke noe lengre, ikke engang ømme eller større pupper. hadde virkelig trodd at puppene skulle vokse :-) Har vært kvalm hele 1 trimester, så jeg er glad det er over, men hadde vært kjekt å kjenne andre ting. Magen min vokste i uke 11 og er litt synlig nå, men den har ikke vokst de siste 2 ukene... er 15+5 idag. Regner med dette er normalt...

Sånn har jeg deg også, og hatt det i sikkert 3 uker nå, nesten ingen tegn, bare bittesmå stikkinger nå og da. Jeg er 15+6. Men i en uke nå har jeg hatt konstant hodepine og tett nese, måtte ringe legen i dag og hun ville at jeg skulle komme inn fort. Trolig blodmangel, men føler meg ikke veldig gravid eller slapp og trøtt, egentlig helt motsatt - full av lykke og energi, tross hodepinen. Men vi har vært på UL og hørt hjertelyd flere ganger, så liv er det her inne, er vel bare å nyte det mens det er så bra! Merkelig denne kroppen ;))

Jeg er 13 uker i dag og kan kjenne livmoren. Men jeg har forstått det slik at det er bra å ikke kjenne livmoren. Da er det god plass i bekkenet, barnet ligger godt beskytet og fødselen kan gå lettere. Å kjenne livmoren er et tegn på at det er dårligere plass der nede.

Noen som har hørt noe annet? Hehe skremmer meg selv her....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...