Gå til innhold

Drikker dere som ammer mye kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hiver i meg en del, merker ikke noe på snuppa. Er ikke "farlig" å ha i seg en del kaffe vel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan bli noen kopper iløpet av en dag, men ikke hver dag. drikker mest når jeg er på besøk eller har brsøk. her ikke merket noe på vesla:)

Skrevet

I teoriene skal du opp i ganske store mengder før du skal kunne merke det på barnet. Melka får samme koffein-innhold på blodet ditt, og da er det ikke akkurat mye koffein de små får i seg. Her drikker jeg en til to kopper per dag, mer når jeg er på besøk. Har aldri merket noe på tjukken. Men så kan jeg også spise og drikke hva jeg vil ellers også.

Skrevet

Jeg drikker aldri kaffe, jeg liker det ikke. :) Men jeg drikker en halv liter cola per dag... colaholiker. Det er jo mindre koffein i cola enn i kaffe, da.

Skrevet

Tror ikke det er noe farlig nei, så lenge babyen ikke reagerer på det. Og det merker du jo:)

Jeg drikker sjelden kaffe. Men har aldri drukket noe mye kaffe heller.

Skrevet

Drakk gjerne 3-5 krus pr. dag...mer om jeg var på besøk/kafé o.l.... Merket ingenting på poden...han har dog aldri reagerert på det jeg har spist/drukket.

Skrevet

Jeg drikker 2-3 kopper om dagen. Merker aldri noe på babyen min.... Det eneste jeg har lest at man skal være obs på, er om barnet virker irritabelt eller sliter med søvnen, når mor drikker mye kaffe... Så er nok ikke farlig :)

Skrevet

Jeg drikker vel et par krus om dagen, noen ganger mer. Har ikke merket noe på småtten.

Skrevet

Jeg drikker 2-3 kopper kaffe per dag. Det er ikke farlig nei, masse nyttige antioksidanter i kaffe. Men dersom en drikker mengder, kan jo babyen bli urolig pga koffeinen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...