Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Må da være noen flere gode triller. Er det virkelig bare de som duger? Venter nummer 4 og har ingen vognpark. Men har hatt alle disse tre trillene til de andre og var ikke 100% fornøyd med noen av de.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Du har nok plukket de beste på markedet. Ingen som er like gode som disse etter min mening hvertfall. alle på sin måte. Hva var det du ikke var fornøyd med da? Enig angående bee´en, den likte ikke jeg (vanskelig å ta opp og ned, trangt sete, teit kalesje osv), men må si jeg liker både maclaren og pilko bra.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Bee er for liten til å ha ut vognperioden. Store toåringer sliter i den med kalesjen ute. Og litt stiv å trille på grus og asfalt. Plikoen revnet i stoffet, fikk knirk og jeg synst den var litt tung. Ikke så god å vippe opp på fortauskanter med. Maclaren er herlig å trille. Men.. Kurven under er en vits. Og man kan ikke henge noe på håndtaket uten at den velter bakover nå barnet blir løftet ut av+ mellomste gikk med hodet i steingulv da kalesjen er åpen bak og klarte i en alder av 8 måner å åle seg ut av selene.
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Enig med synspunktene. Tror allikevel Pilkoen er den beste, tror du var uheldig med stoffet på den. Enig at den er litt tung, men det gjørt den jo også til en litt sikrere vogn med mange finesser de andre ikke har. Enig med maclaren også, der må man være forsiktig pga tippingen og kurven under er jo ikke eksisterende. Jeg ville gått for Pilko, vet ikke hvilken modell du hadde men det har skjedd endel produktforbedringer på den. I og med at du får en nyfødt også, dette er jo den mest polstrede vognen. Den jeg har vært mest fornøyd med av de tre, men nå har jeg tenkt å bare bruke maclaren for gutten har blitt 2 år og da vil jeg ha den letteste vogna som tar minst plass. Bee er hvertfall den vogna jeg kvittet meg med først. latterlig vogn, utrolig god å trille, men det var vel det..
Anonym bruker Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Kjøpte Plikoen våren 2004. Første trilla jeg hadde. Har det skjedd vesentlige oppgraderinger siden da? Mannen i butikken sa da at det var Marcedesen av alle triller;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå