Stoge Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Prøver å ta vekk handa og si nei når gutten min på 7 måneder stapper handa inn i munnen mens han eter. Blir jo masse gris. Har dette noe for seg eller lager jeg bare dårlig stemning med matbordet? Prøver jo å si det strengt, men ikke surt.
Mor Løvehjerte Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Haha... samme problem her! Vesla er 7 mnd. og griser noe helt utrolig! Merkelig, siden det å få våte kluter i ansiktet kan sammenliknes med tortur. Klissete mat derimot er utrolig kult å kline utover hele seg! Skal helst holde i skjea med begge hender mens jeg mater henne. I går ga moren min henne mat, og da satt hun som DET prektige englebarnet! Typisk! ; )
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Tror det er sånt man må regne med. Junior her er snart 8 mnd, men han skjønner jo ikke hva nei er. Så jeg lar ham få holde på, med den våte "tortur-kluten" beredt. Men man skal jo starte tidlig med oppdragelsen, så kanskje jeg skulle gjøre som dere og være litt mer bestemt og si NEI....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå