Gå til innhold

Da bærer det avgårde til egghøstingen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg - men om noen timer er det overstått. Skal be om å få en stikkpille i tillegg til de vanlige smertestillende, fikk det sist og det hjalp. Nå håper jeg at mine 8 egg har godgjort seg i helgen, og at mannens svømmere er klare for oppgaven så vi kan få fler enn 1 befruktet egg som vi har hatt de 2 siste gangene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ønske deg lykke til med uttaket Sarah70!!! Det blir spennende dager i påvente av telefon om befruktning!

Klem

Skrevet

Tusen takk, Lillatante! Nå har jeg nettopp kommet tilbake, og fikk ut 9 egg! Nå krysser jeg fingrene for at befruktningsraten blir høyere enn de siste gangene...

Når skal du i ilden?

God klem

Skrevet

ønsker deg lykke til- og mange flotte egg :o)

Skrevet

Så bra med ni egg! Det er jo flere enn du ventet deg?!! Krysser fingre for at mange av de befruktes!!!

Jeg var på ny UL i dag. De hadde vokst seg litt større siden torsdag og jeg fikk beskjed om at jeg kunne sette eggløsningssprøyta i kveld og inn til uttak onsdag morgen!!!!!!:-) Det var gode nyheter, litt lei og bekymra når det blir utsatt og økning i dosen hele tiden. Tror ikke det blir så mange egg på meg som er store nok, men ett bra egg kan være nok!!!

Håper du får en positiv telefon i morgen angående befruktningen. Gikk uttaket bra forresten? Gikk jo ganske fort da siden du var på nett igjen allererde litt over elleve?

Klem

Skrevet

Kjempe bra med 9 egg:)

Lykke til med befruktningen, håper det blir mange som blir befruktet og deler seg fint!!!

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger, jenter! Jeg har alltid nervene utenpå i uttaks- og innsettingsprosedyrene (og telefonen dagen etter uttak er mest nervepirrende: ble det befruktning? -Nesten like spennende som grav.test...)

Lykke til på Ul idag, Lillatante! Jeg skal heie på deg på onsdag!

Ja, uttaket gikk raskt idag, det er orden og effektiv profesjonalitet på Ullevål. Ikkeno' snikksnakk. Ventet 8 egg men fikk ut 9, og det må være perfekt (?) - på Ullevål sier de at mellom 5 og 10 er det mest foretrukne antall. Men, som vi vet, er det kun ETT gullegg som skal til.

Lillebie: hvordan går det med ruginga? Er det uke 13 du skal teste? Jeg krysser fingrene for deg :-)

Nå ligger jeg her på sofaen, ganske mørbanket. Jeg passer på å minne min mann om smertene, slik at jeg får den oppvartning jeg fortjener ;-)

Skrevet

Dette blir spennende, jeg vil bare få ønske deg lykke til og nå må du ruge godt og ta vare på deg selv... så venter jeg i spenning!!! kleeem

Skrevet

Håper telefonen i morgen gir deg det svaret du ønsker å høre, og at det blir gullegget som blir satt inn på onsdag!

Skrevet

Gratulerer med vel overstått, Sarah70! 9 er jo helt perfekt! Jeg krysser fingrene for telefonen i morra. Det går helt sikkert bra, men ja, spennende :-)

Hehehe, godt at du sørger for litt oppvarting! Det fortjener vi virkelig her vi ligger ;)

Masse lykke til!

Skrevet

Tusen takk, Tullemor - og så hyggelig å høre fra deg!! Hvordan liker du livet i barseltiden? Håper alt er vel med deg og den lille gullgutten!

Skrevet

Takk skal du ha, lillemin! Så flott med dine 16 egg også!

Skrevet

Ja, ikke sant!? Jeg ble SÅ glad for de 9 eggene! Du skal teste neste uke, ikke sant? Jeg heier på deg!

Skrevet

jeg har test dag 25.03 - men ryker nok på en test før :o)

joda er på RD 5, og tror jeg bare har bivirkninger av progestan foreløpig....spennende uker dette her altså!

så flott antall egg du fikk- veldig bra :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...