Gå til innhold

Her er det om å gjøre å bare gi næring til angsten

Anbefalte innlegg

Ser alle oppmuntrende innlegg blir fullstendig slaktet... Det er jo lurt! Å bare gi angsten negativ næring slik at den kan vokse seg enorm! Ja ja... Ungen skal ut, så om dere vil gjøre det verst mulig for dere selv, så vær så god...

Fortsetter under...

Jepp! Du har skjønt det, er akkurat det som er poenget! Er overhode ikke om å gjøre å dele tankene sine med andre som forstår her inne og å vise respekt til dem som har angst...

Ble så glad når jeg så at noen endelig hadde skjønt meningen med dette forumet sånn som du! Og enda mer glad for den respekten du viser for andre kvinner som bare ønsker det værst for seg selv!

Synes det er så fint at noen solstråler har fasit svaret på angsten min og kan hjelpe meg å forstå hvor dum jeg er som engster meg for noe så naturlig og enkelt som en fødsel. Som du sier ungen skal jo ut, så det er jo ikke noe jeg kan gjøre fra eller til, er jo bare å bite tenna sammen å ta det som en mann.

Om alle dine innlegg blir fulstendig slaktet her inne så kanskje du er på feil forum????

Ta et hint eller....Jeg skal si det i klartekst:

LA OSS ENGSTELIGE KVINNER SOM IKKE ER LIKE VELYKKET SOM DEG FÅ PØSE PÅ MED NÆRING TIL ANGSTEN VÅR I FRED. VI VIL IKKE HA DINE VELMENENDE RÅD OG YTRINGER. Spesielt ikke de som demper angsten vi endelig har klart å bygge opp på en så konstruktiv måte som inlegget ditt over.

La oss vigle hverandre opp å skremme vettet av hverandre. For det er jo det vi gjør her inne...

En av forutsetningene for å klare å være mor, måååå da være å holde hodet kaldt innimellom, og skaffe seg hjelp i steden for å bli helt nervevrak av noe så naturlig som å føde...

Merkelig, det der, at noen har enerett på enkelte forum her inne, og det bare for å kunne lage hysteri uten å bli motsagt?!?! Dere er nok noen sjarmerende vesener i hverdagen også....

Kjære deg gogdegodemamma... Innleggene jeg siktet til har jeg ikke skrevet selv og det har dessuten vært innlegg skrevet av kvinner som har hatt fødselsangst, men som opplevde at fødselen gikk bra. Det er da vel ikke noe respektløst over det.

Og ikke skrev jeg at kvinner med fødselsangst er mislykkede på noen måte... Men som du så pyntelig skrev med store bokstaver: Du vil ikke ha velmenende råd eller ytringer... Altså får du nære angsten din i fred - hvilket var mitt poeng. Å ikke ville ha hjelp, men bare grave seg lenger ned, er jo direkte dumt. Men det blir kanskje vanskelig å få innviglet keisersnitt, hvis fagpersonell skulle oppdage at angsten din minsker, så da er det kanskje best å tviholde på den...

Og jeg hører faktisk til på dette forumet. Jeg har fødte min døde datter i fjor og skal snart føde igjen. Naturlig nok er jeg redd for den kommende fødselen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...