Gå til innhold

lei av disse .... hemorridene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring? kommer det til å gå over eller? det er 9mnd siden fødsel, er periodevis bra, men så kommer det tilbake igjen. Har ikke så lyst å operere heller, men hvis ikke dette gir seg må jeg kanskje vurdere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joda de er her også :( 6 mnd etter fødselen. Hadde ingentin under graviditeten... de kom under/ etter fødselen og ser ikke ut som de vil gå heller :( Smører og smører med Sceriproct men ser ikke ut til at jeg bli kvitt de :(

Skrevet

Jo da.Har dem jeg også.¤ mnd etter fødsel ble den ene så stor som en plomme og hard og vond.Måtte skjære ett snitt i den for få ut blodet.Ble bedre etterpå.Men vurderer operasjon for jeg får dem ennå men ikke så ille som sist

Skrevet

Ja hva skjer med dette her. Jeg trodde jo nå at jeg hadde det veldig lenge, men har bare hatt det i 3 måneder. Men jeg føler at det er lenge nok når jeg leser i bøker at hemorrider skal gå over etter noen få uker. Bullshit sier bare jeg da, det går jo søren meg ikke bort!!!!!

Jeg tar gjerne i mot noen kjerringråd hvis noen har :)

Skrevet

Om de ikke går bort med Scheriproct etter noen uker er operasjon den eneste løsningen. Ikke vær engstelig for det: Det er en veldig grei operasjon. Bittelite sprøytestikk med lokalbedøvelse og så er hemoriden borte. :)

Skrevet

En venninne av meg var veldig plaget men ble bra etter følgende:

1. Gå til legen og få Sheriproct stikkpiller, kremen fungerer ikke bra nok. Disse er reseptbelagt.

2. 2 stk. kiwi om dagen for å regulere magen (svisker fungerer sikkert også men hun sverget til kiwi etter anbefaling fra noen andre)

3. Prøv akupunktur.

Hun hadde så vondt at hun ikke klarte å sitte men ble som sagt helt bra etter dette.

Lykke til!

Skrevet

propolis salve - har ikke blitt kvitt dem, men lindrer bra

(helsekost)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...