miss anna Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 noen med erfaring? kommer det til å gå over eller? det er 9mnd siden fødsel, er periodevis bra, men så kommer det tilbake igjen. Har ikke så lyst å operere heller, men hvis ikke dette gir seg må jeg kanskje vurdere det?
WildPrincess Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 joda de er her også 6 mnd etter fødselen. Hadde ingentin under graviditeten... de kom under/ etter fødselen og ser ikke ut som de vil gå heller Smører og smører med Sceriproct men ser ikke ut til at jeg bli kvitt de
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Jo da.Har dem jeg også.¤ mnd etter fødsel ble den ene så stor som en plomme og hard og vond.Måtte skjære ett snitt i den for få ut blodet.Ble bedre etterpå.Men vurderer operasjon for jeg får dem ennå men ikke så ille som sist
Smileymor Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Ja hva skjer med dette her. Jeg trodde jo nå at jeg hadde det veldig lenge, men har bare hatt det i 3 måneder. Men jeg føler at det er lenge nok når jeg leser i bøker at hemorrider skal gå over etter noen få uker. Bullshit sier bare jeg da, det går jo søren meg ikke bort!!!!! Jeg tar gjerne i mot noen kjerringråd hvis noen har
*bubbs* Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Om de ikke går bort med Scheriproct etter noen uker er operasjon den eneste løsningen. Ikke vær engstelig for det: Det er en veldig grei operasjon. Bittelite sprøytestikk med lokalbedøvelse og så er hemoriden borte.
*Lille Persille" Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 En venninne av meg var veldig plaget men ble bra etter følgende: 1. Gå til legen og få Sheriproct stikkpiller, kremen fungerer ikke bra nok. Disse er reseptbelagt. 2. 2 stk. kiwi om dagen for å regulere magen (svisker fungerer sikkert også men hun sverget til kiwi etter anbefaling fra noen andre) 3. Prøv akupunktur. Hun hadde så vondt at hun ikke klarte å sitte men ble som sagt helt bra etter dette. Lykke til!
lille sprelle Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 propolis salve - har ikke blitt kvitt dem, men lindrer bra (helsekost)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå