Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener dere? Fy-fy eller ok? Og hvorfor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du at unger drikker te?? Det gjorde jeg da jeg var liten! :) Men nå vet jeg at litt koffein for oss voksne er veldig mye koffein for en liten kropp, så jeg gir ikke unger te, nei.

Skrevet

Jenta mi drikker te omtrent hver dag, iallefall om vinteren...Skulle det vere noe galt med det? Te er jo ganske sunt...

Skrevet

Ja, jeg mener at unger får te. Kjenner flere som får det, min også.

Det er ikke snakk om mengder, kanskje 1/4 dl utblandet med kaldt vann. Vil ofte ha Ricola, som er en urtete.

Gutten min har kanskje litt rar smak? Spytter ut sjokolade, men elsker Fisherman! Holder en i hver hånd og tar en liten slikk innimellom mens han sier "Tært!" (= sterkt)

Skrevet

Det er jo ikke så bra for oss voksne å bøtte innpå med te og kaffe, så jeg tenkte at det kanskje var litt dumt om han fikk det...

Skrevet

Det kommer jo ann på da....det er jo koffeinet som ikke er bra. Jenta mi får urtete, fruktte, rooibush eller annen te uten koffein, med en lite skje honning i. Dette er faktisk bra pga antioksidantene som finnes i teen (spesielt bærte) Rooibush har også endel andre gode ting ved seg som eg ikke husker akkurat nå...

Vanlig posete gir eg aldri, siden det inneholder koffein og ikke smaker noe særlig godt...drikker det ikke selv heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...