Gå til innhold

10 uker siden MA, og tante rød har enda ikke meldt sin ankomst.HJELP?!

Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har en liten forklaring på dette? eller har vært borti det samme?

- Mistet i MA 6.januar, og blødde i ca en uke etter dette. ( Fikk sånne tabletter, istedet for utskrapning )

- Var inne til gyn 3 uker etter, og alt var i orden. Alle restene var kommet ut.

- Jeg har tatt flere gravidtester, men selvfølgelig bare negative. Tok en senest idag.

- Og det jeg IKKE sjønner, er at eggløsningstestene mine,er suuuuper-positive?? Og det har de vært i 3 uker nå...

Sjønner at syklusen kan komme litt i ubalanse etter at en mister, men alle jeg har spurt,har fått mens tilbake etter 7-8 uker.

Det er jo typisk min flaks dette da.

Har ventet litt for lenge med å bestille meg time til lege, for hadde liksom et lite håp om at jeg var blitt gravid igjen. Men det ser svart ut nå ja!

Har også time hos gyn 15.april. Denne timen fikk jeg lenge før jeg ble gravid sist. Da skal vi sjekke hva vi kan gjøre videre.

Men først bør jeg jo på mensen tilbake, og få tatt disse hormon-prøvene.

Hvordan er deres erfaringer etter å ha mistet?

Holder på å bli gaaaal her...

Off,ble mye dette. Håper noen kan svare meg på dette, for begynner å bli en smule oppgidd.

Fortsetter under...

Så trist at du mistet! Jeg mistet selv i en MA i oktober da jeg var 12 uker på vei. Fosteret døde uke 9. Jeg fikk også pillene, men fikk aldri mensen tilbake. Ventet 10 uker før jeg kom meg til lege og de fant rester og jeg måtte ha utskrapning. Og etter det måtte jeg vente i over 6 uker før mensen endelig kom tilbake. Av og til tar det lengre tid før kroppen kommer tilbake til normalen. Har lest om flere her inne som har ventet i mange mnd før mensen kom tilbake. Men høres rart ut at eggløsningstestene er positive da, og har vært det så lenge. Ville nok tatt en tur til legen og fått målt hormon verdier. Var du langt på vei da du mistet? det tar ofte lengre tid før hormon verdiene går ned hvis man mister lengre ut i svangerskapet.

Ønsker deg hvertfall masse lykke til. Håper du holder oss opdatert på hvordan det går.

Hei :)

Og takk for svar :)

Jeg var nesten 9 uker på vei,men fosteret hadde dødd i uke 6.

Så jeg var jo ikke kommet så langt da...

Aaaah,det er så drygt å gå såååå lenge for å vente på mensen!!

Har time hos gyn 15.april, og da går vi videre til utredning.

Men først må jeg ta noen hormonblodprøver,etter å ha fått mens tilbake.

Har gjort dette en gang tidligere, og da så de at hormonbalansen ikke steg nok som den skulle. Men ble jo gravid rett etter dette.

Men jeg skal ringe legen imorra, for å få sjekka dette med en gang.

Begynner å bli en smule lei nå.

Har vært prøver i over to år, og finner meg ikke i å prøve i ytterligere to år til!!

Jeg holder dere oppdatert jeg vettu :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...