Gå til innhold

Har litt vanskelig for å skjønne at jeg faktisk er gravid.....

Anbefalte innlegg

Flere som har det sånn??

Jeg er svimmel, kvalm, sliten, vondt i puppene, luft i magen, blør i tannkjøttet hver gang jeg pusser tenner, osv osv.... Så jeg har masse symptomer. Og jeg er 12+4 i dag.

MEN jeg syns liksom det er så vanskelig å skjønne at jeg er gravid, føler liksom ikke helt at det er noe der inne på en måte.....

Greier nesten ikke å vente til den 31. Da skal jeg til jordmor, og håper vi får høre hjertet. DA kanskje jeg greier å tro det...

Fortsetter under...

Jeg har det litt som deg, føler det ikke er meg det skjer med... merkelig følelse. Men fikk høre hjertelyd i dag, det var en stor opplevelse!! Da kom det hele litt nærmere :-)

Hei

Eg og hadde det på samme måte. Allt mulig av svangerskapstegn og ikkje minst den kvalmen. Men på tirsdag var eg hos legen og fekk høyre hjertelyden. og det var heilt utrolig. Var da 13+1.

No er eg mykje roligare og føler nesten eg begynner å bli litt meir knytta til den lille spira som vokse seg større og sterkare for kvar dag.

Jeg ble glad når du leste om å blø i tannkjøttet - for det gjør jeg også! Og det er det eneste graviditetstegnet jeg har, bortsett fra at jeg er mye trøtt og slapp.

Er uke 15+1 nå, gleder meg til jeg kan begynne å kjenne spark. Kjenner bare litt i magen nå, men det er så lite at jeg har vansker med å tro at det er babyen.

Har vært på tidlig UL og alt ser bra ut :)

Ja da er vi fler, hehe jeg tror heller ikke at jeg er gravid, ikke er jeg kvalm eller noe, men sånn var meg med første mann også. så jeg går bare og venter på den voksende magen jeg selv om jeg har fått en liten bump for og kalle det det hehe, også kjenner jeg litt små spark. jeg er 14+2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...