noje Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg må ha Emaljunga-vogna med på fly. Pleier man å pakke inn vognen eller noe? Leverer man vogna til vanlig innsjekking? Betale ekstra? Blir vogner ofte ødelagde på flyreise? Gode tips til å ha barn 3mnd på fly?
tmr84 Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 hei, når du er på innsjekking betaler man husker ikke om det er 50 eller 150kr så får man en plastikk pose som man skal ha vogna i og så leverer du den til spesial bagasje. Vi har reist oslo-trondheim og tilbake og vogen vår ble ikke øddelagt=0) Nå var gutten vår 6mnd når vi fløy men han var mest opptatt av vinduet;0) ellers så er det jo greit med noe å suge på når man tar av og lander(smokk,pupp,flaske osv) God tur=0)
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Du må sjekke inn vognen på et eget sted etter vanlig innsjekk. De forteller deg hvor. Der må du pakke inn vognen i en pose du får utdelt. Du kan få hjelp til det. Vi betalte ingenting når vi dro til Tenerife i sommer. Vår vogn var like hel og fin etter tur/retur Tenerife. Men har hørt om noen som har fått vognene ødelagt. Kan jo skje det også. Vår gutt var 5 mnd når vi dro. Husk pupp/flaske/smokk på take off og landing. Noen nye spennende leker, eller noe morsomt å se på. Gutten vår satt på fanget og var så rolig hele veien, ikke noe klaging, sov en lur i fanget og en oppå matbrettene begge veier. Gikk som en drøm. Og sikkert ennå enklere med en på 3 mnd.
Nea og juniors mamma Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Jeg skal selv ut å fly alene med min tulle på da 6,5 uke. Er spent og nervøs selvfølgelig og håper ingenting blir ødelagt. Det jeg vet er at en pakker inn vognen på flyplassen i plast etter innsjekking da en trenger bagasjetag til å feste på vognen. Så sendes denne sammen med spesialbagasje. Dessverre skjer det at barnevogner blir ødelagt pga røff håndtering av flyplasspersonalet og ikke minst at annen bagasje skubber borti og "faller" på vognen. Ellers skal en ikke betale ekstra for vogn og bilstol, ikke hos SAS i hvertfall. God tur til deg også
noje Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2009 Takk for svar! Blir nok puppen hun må suge på, vil verken ha flaske eller tutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå