Gå til innhold

Noen som har gode råd til meg? Sønnen min på 6 år har en helt grusom tåfis-lukt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skoene hans lukter skikkelig ille og det samme gjør føttene hans etter han har skoene på seg.. Jeg har selvfølgelig vasket skoene opptil flere ganger, selv om vintersko sikkert ikke tåler maskinvask. Men det hjelper ikke noe særlig. Jeg er så redd for at han skal bli mobbet for det når han begynner på skolen for da må de sikkert ta av seg på føttene etter hvert friminutt. Jeg vasker føttene hans hver dag og han skifter selvfølgelig sokker flere ganger til dagen. Men det lukter skikkelig ille, som en voksen mann`s tåfis lukt. Er det noen som har et godt råd å komme med??

Skrevet

uffda..:/

har du prøvd sånne geox-sko til han? har ikke sånne til lille selv, men har lest at de puster, kan jo være noe for han?

var på skobutikk i forrige uke og kjøpte en bra spay (sambo sine sko lukter døden...) som man spraya inni skoene etter jeg hadde vasket dem. den lukter ingenting men skoa lukter ikke dritt lenger ihvertfall!!

hva med å spørre på apotek om de har noe pudder eller noe som kan brukes på barneføtter for at det ikke skal bli vond lukt?

lykke til ihvertfall!:)

Skrevet

Han bør ikke bruke samme sko to dager på rad, lurt bytte. Noen har kraftigere kroppslukt enn andre. kunne prøvd med med deo-stikk å rulle under fotsålene på ham, en parfymefri, eventuelt fotspray som også skal finnes på markedet. Velg også sko som puster!! Og når det blir varm i været så bruk sandaler på ham.

Skrevet

ULLSOKKER! Etter at vi i familien har gått over til det har vi merket stor forskjell, spesielt på far i huset som tidligere var plaget med tåfis. Nå er det null problem, foten får puste mye bedre og skoene stinker heller ikke. Dette er riktignok nye sko, noen sko blir vel rett og slett ødelagt av lukt. Vi kjøper ullstrømper på sparkjøp, janus eller safa sine og de er tynne altså. Vil på det varmeste anbefale det, bruker det selv hele året (unntatt i sandaler da ha ha) og føttene mine er aldri klam, alltid behagelig varm og lukter som en duggfrisk blomstereng he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...