Gå til innhold

Erfaring med svangerskapskurs ?

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg er 32 år og venter mitt første barn i juli.

Det jeg lurer på er; er det noen av dere her inne som har noe erfaring fra svangerskapskurs ? Får liksom ikke helt bestemt meg om jeg skal delta på et slikt kurs eller ei. Hva syns dere som har vært på et slikt kurs, er det noe jeg burde delta på ? Vi får tilbud uansett om en omvisning på sjukehuset om vi ønsker det, og det er noe jeg har veldig lyst til ihvertfall :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139808747-erfaring-med-svangerskapskurs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på svangerskapskurs. Der så vi en film om fødsel, en amme film, lærte litt om hva som kunne hjelpe oss under åpningsfasen og pusteteknikker. Hadde også omvisning på fødeavdelingen, noe som føltes veldig greit da jeg skulle tilbake dit til fødselen.

Jeg syns det var kjempe greit å delta på svangerskapskurset. Jeg slukte til meg all informasjon jeg kunne for å være mest mulig forberedt til fødselen, og det er jeg glad for i ettertid ;)

Hei

Vi var på et svangerskapskurs i 2005 med førstemann. Der fikk vi stille spørsmål, se video og lære litt pluss omvisning på fødestua noe jeg satte veldig pris på.

Med andremann hoppet jeg over og trenger det vel ikke nå heller men veldig glad for at jeg gjorde det med førstemann. Ble litt tryggere på hva jeg hadde i vente.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...