million dollar baby Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei og tusen takk for en kjempe hyggelig lunsj på Olivia sist fredag:) Jeg har bestilt bord til oss for nytt treff neste fredag (20 mars). Som vi ble enige om, blir det denne gangen på Eataly på Aker Brygge kl 12.00. Jeg har foreløpig bestilt bord til 6 personer: Million Dolar Baby Chris 70 Lisamor123 En fra før Lipaja To små i magen Hvis flere ønsker å bli med, ta kontakt med Eataly på 22831300, eller [email protected]. Bare gi beskjed at vi blir en til! Bestilingen står på navnet "Barn i magen". Hvis dere ønsker å ta en titt på menyen, gå inn på www.eataly.no Gleder meg:)
jente20.april Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hei, ser dere hadde treff i forrige uke, som jeg i utgangspunktet hadde vært innstilt på å få med meg. Men så reiste jeg en lengre tur til heimplassen mens jeg ennå kunne fly, og hele treffet gikk i glemmboken. Fra nå blir det ikke mer reising på u.t. og neste fredag skulle passe fint. Jeg melder meg på selv. Takk for initiativet!
AdrenaLine Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 Heisann Skal se om jeg ikke får til å komme denne gangen... Endte jo med 5 timers direktesending på fredag så skulle virkelig mye heller vært med dere. Lå i vannrett hele helga og blir nok delvis sykemeldt igjen nå. Gir deg beskjed torsdag og fikser evt plass ved bordet selv.
Floriann Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Det høres koselig ut med en lunsjtreff. Jeg kan ikke bli med, mannen min blir ferdig tidligere hver fredag og vi pleier å tilbringe ettermiddagen sammen, men en annen gang/dag sikkert
million dollar baby Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2009 Så hyggelig at flere vil bli med!!! Håper du kan være med neste gang Florian!!! Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå