NormaJean Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Fikk en meldign i helga fra noe som heter Zepplife. Der sto det: Hei og takk for sist! Vi vil innen kort tid komme med nye koder for våre medlemmer. Ønsker deg med det en hærlig helg, Erling. Ønsker du ikke kode, send zep stopp 1963 Jeg har ALDRI truffet denne Erling og dette er opplagt svindelforsøk.Jeg benytter meg heller ikke av noen form for slike mobiltjenester og nummeret har vært mitt alltid (i 11 år) Det er jo noe som heter Zaplife, tydeligvis forsøker han å forvirre og lure. Merker jeg blir dritt forbanna, slikt er en uting. Her er link til amobil forumet:http://www.diskusjon.no/index.php?s=amobil.no&showtopic=1086221 Skal ringe netcom og høre om jeg har blitt belastet noe for dette, jeg har ikke sendt noe svar da jeg tipper at jeg vil bli belastet masse bare for å svare. Er det noen andre her som har fått slik melding? Hvis jeg har blitt belastet penger så skal jeg faktisk politianmelde den jævla sniken.
Dindagmamma? Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Hei. Jeg søkte på google og der fant jeg firamet.....og eieren heter Erling ja....les selv på: http://www.purehelp.no/vis.asp/company_name/ZEPPLIFE+LIMITED/ftknr/5B4A44464217434342/t_page/1
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Jeg fikk også den mld-akkurat samme igår tror jeg. Synes den virket merkelig så jeg slettet den med engang. Tviler på at jeg har blitt belastet noe sålenge jeg ikke har sendt mld tilbake til det nummeret.
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Jeg sendte den stopp meldingen!! Herregud, hva gjør jeg nå da??
mamarama og lille banan Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 ta kontakt med mobiloperatøren din og sjekk om du har blitt belastet noe for "tjenesten." er dette tilfelle, melder du fra til forbrukerombudet og evt. anmelder det. det er ulovlig, og kan vel kalles svindel.
Bibappelula <3 Skrevet 15. mars 2009 #7 Skrevet 15. mars 2009 Shit, den fikk jeg også! Jeg sendte stopp mld, men fikk enda en ny etterpå, sendte stopp igjen og fikk ikke flere............dritt altså! Har til og med reservert meg mot reklame på mobilen...må ringe og sjekke i morgen.
NormaJean Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2009 ja, fyren heter Erling Johan Flølo og står oppført i brønnøysund som eier/direktør og eneste styremedlemm. Blir så jævlig provosert, frekt å stjele pengene til folk på den måten altså. Har ikke fått snakket med netcom ennå, skal ringe i morgen.
mamarama og lille banan Skrevet 15. mars 2009 #9 Skrevet 15. mars 2009 du kan ikke reservere deg mot reklame på mobilen...men det er heller ikke lov om det ikke er et abonnement som du har samtykket til.
NormaJean Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2009 jeg tipset saken til vg og jeg vet at andre har meldt han til forbrukerombudet. er nok lurt å sjekke med mobiloperatøren sin om hvor mye man har blitt trukket. og har man blir trukket så syns jeg det er på sin plass å anmelde zepplife og "direktør" erling til politiet.
mamarama og lille banan Skrevet 15. mars 2009 #11 Skrevet 15. mars 2009 mente at du ikke kan reservere deg mot reklame på sms
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #12 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har Network Norway som operatør, skal ringe de imorgen! Om det er blitt trukket noe så blir han politianmeldt både på firma og personlig.
NormaJean Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 16. mars 2009 ei i august07...osv... har du snakket med netcom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå