lena26 Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg trenger bra matstol til baby på 6 mnd, vi har stokke fra før, men synes ikke den egener seg så bra til så små barn. Har vurdert chicco sin stol, men den er visst vanskelig å rengjøre. Er det noen som er veldig fornøyd med sin matstol, kom gjerne med tips!
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Har kun erfaring med Ikea sin høystol og er kjempefornøyd. Det er brett som lillemann kan søle og ordne på, uten å søle til spisebordet. Dessuten er den lett å rengjøre OG den er superbillig. :-) Den kom også godt ut i test på Tv2 Hjelper deg.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har Stokke med småbarnsinnlegg og puter, synes det fungerer veldig greit egentlig. Mini blir snart 6 mnd. Har den plaststolen fra Ikea hos besteforeldre. Fungerer veldig fint den også (med en pute i).
Joikaboll@ Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Vi har Inglesina, er superfornøyd med denne. Lett og rengjøre og kan reguleres i rygg samt høyde. Klappes sammen og tas med. Når stolen ser for j#vlig ut kaster jeg den i dusjen og skrubber den
Gjest Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 Personlig liker jeg ikke stokke triptrapp, den virker så kronglete for de eldste (med selen) og for stor for de minste. Stokke sitti, derimot, er helt topp.
mamma til blå -08 og rosa -11 Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Vi har Stokke Tripp-trapp, og er kjempefornøyd med den! Gutten vår på 5 1/2 mnd sitter veldig bra i den selv om han egentlig ikke sitter stødig ennå. Vi har sånn ekstra brett i ryggen som man får kjøpt i tillegg, stolen hadde nok blitt litt for stor og ustødig for lillegutt nå hvis ikke. Jeg synes stolen er kjempebra fordi den kan brukes utrolig lenge. Den kan også brukes som ekstra stol til voksne når vi har mange folk på besøk (vi har litt mangel på stoler til spisebordet når vi blir mange..). Og kvaliteten er jo kjempebra...!
lille sprelle Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 har prøvd både tripp trapp og ikea fra den alderen. Bra begge to! (men husk småbarnsinnlegg - og har babyen ikke selv lært seg å sette seg opp enda - kun korte stunder for mating!) Vi brukte en stund vippestolen oppå bordet for sosialt samvær under måltidet! (vet det er fy, men gikk jo ikke fra!)
August gull Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Er kjempefornøyd med stolen fra Ikea! Jeg hadde tenkt på Stokke, men kjøpte denne først, og den har vi enda.. Gutten er snart et år, og har ikke tenkt å bytte den ut! Den er også superlett å ta med seg, viss det trengs når man reiser bort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå