MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jenta mi nærmer seg 10 mnd, og eg tenkte eg skulle prøve å gi henne litt yoghurt... Men hvilke type er best?
MarihønaMedHvitveis Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Vi er ikke kommet så langt med jenta vår på bare 5, men når vi begynner med yoghurt blir det biola eller den nye biolaplagiaten til Q! Det er jo sånne bakteriemelkeprodukter som anbefales når man har mageproblemer, begynner i barnehage, er gravid, tar penicillin etc.
Gjest Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Vet ikke hva som er best, noen sverger til yoghurt naturell, mens jeg har gitt Safari yoghurten fra Yoplait. Lillemann elsker den. Men det er jo sukker i de fleste yoghurter. Jeg personlig er ikke så super nøye på det.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Jeg leste nettopp en yoghurt test (tror det var på klikk.no). Da kom ape-yoghurten til Safari og Litago jordbær laktoseredusert best ut. Men det beste er jo selvfølgelig yoghurt naturell, evt blandet med frukt/bær med stavmixer. Har gitt gutten min yoghurt naturell med banan, og det var populært.
elibi -20.05.08 og 27.12.09 Skrevet 15. mars 2009 #5 Skrevet 15. mars 2009 Jeg bruker å kjøpe Nestle sine glass med yoghurt og fruktmos blandet. Går ned som bare det her! Har sett dem m pære og banan (6 mnd-glass) eller Mango (8 mnd-glass). Vet at både Hipp og Småfolk også har slike blandinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå