Gå til innhold

Noen flere som har smerter og føler noe rart under samleie??

Trinemp

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer sånn på om det er flere enn meg som har det sånn jeg. Når jeg har samleie med partneren min er det akkurat som om han dytter bort i noe. Både jeg og partneren min merker det.Han sier at det kjennes ut som han dytter den lenger opp. Det er kjempe ubehagelig og litt vondt. Jeg får også litt vondt etter samleie; i livmoren. Jeg tør ikke ha sex lenger, i frykt for å miste. Jeg akkurat 10 uker. Noen som har det på samme måte? Kan det være farlig? Eller kanskje det er noe galt? Blir kjempe glad for svar.. For jeg er fryktelig bekymret...

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

Hei. Ja dette kunne det vært jeg selv som skrev..

Jeg føler det nesten som en liten ball i magen som flytter seg rundt omkring når vi har samleie.Tror det skyldes at livmoren ligger så langt ned i bekkenet ennå, og at dette vil bli bedre etter uke 12 når alt flytter seg lenger opp i magen, hvis du skjønner.:) Tror ikke det er farlig, men det er jo riktig ubehagelig..

Tror for øvrig ikke det er noe galt selv om du har litt smerter. Det er jo tross alt mye som skjer inni der, og slimhinnene i vagina er veldig sensitive i denne perioden, så det blir nok fort sårt hos noen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...