Gå til innhold

Jeg har testet....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og testen var negativ. Ikke antydning til strek i kontrollfeltet på hjemmetesten. Så nå har jeg en fysisk reaksjon på de siste ukers stress, jeg er kvalm, kaster opp, vondt i magen og svimmel. Og selvfølgelig helt mentalt utslitt. Har nå blitt sendt for å hvile mens min elskede samboer prøver å holde motet oppe mens han lager middag.

Er likevel glad jeg testet i dag, hadde vært fælt å få denne nedturen blant folk i morgen. Nå har jeg fått litt ekstra tid på å "komme til meg selv".

Skal snart se framover mot neste forsøk, men skal ikke lure meg selv til å tro at jeg er der riktig ennå.

Lykke til dere som ikke har testet ennå, mener selvfølgelig ikke å ta fra noen håpet. Er bare helt utenfor nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei og nei. Dette var dårlig nytt Bobbygirl.

Stakkars deg og stakkars mannen din. Vet dessverre alt for godt hvordan det føles og jeg er slettes ikke overrasket over den fysiske reaksjonen du har fått. Både kropp og sjel får juling i denne prosessen, særlig når resultatet blir negativt, så ta deg god tid til å puste ut før du setter i gang med ny runde.

God bedring og ta vare på hverandre!

Skrevet

Jeg føler veldig med deg, bobbygirl! Jeg har vær gjennom det samme som deg mange ganger før, men jeg ga aldri opp og fikk en sønn i 2006! Prøv igjen, sjansene øker da!

Skrevet

tusen takk for omtanken, jeg trengte den i kveld. Jeg og samboeren ligger på sofaen og trøster hverandre. Vi vet jo begge at det kun er første forsøk, men kan jo ikke velge hvordan reaksjonen blir. Det var virkelig tøffere å få svaret enn jeg trodde. Har fått feber i tillegg og føler at kroppen virkelig er på bunnen.

Men vi skal ikke gi opp, snart blir det lettere å se framover igjen. Men i dag er det deppe-depp og sofakrok. ...snufs....

Skrevet

Uff:( føler med deg nå. Jeg er ruger for tredje gang nå, og må si at første gang jeg fikk negativ test, var værst for meg. Prøv å slappe av og kjenn på de triste følelsene. Kan være godt å få sørget litt. Godt å høre at du og samboeren din har hverandre og at dere får litt tid sammen. Som du selv sier, blir det snart bedre og man klarer å se fram mot neste forsøk. :-)

Skrevet

vil gjerne sende deg en stor trøsteklem

vet hvordan du har det nå,alt føles helt håpløst..

ønsker deg lykke til neste forsøk,da sitter spira vettu:)

Skrevet

Uff, Bobbygirl, dette var trist! Jeg vet veldig godt hvordan du har det nå...husker hvordan det var å få den første negative testen, det var beintøft, for jeg var så sikker på at det skulle gå bra. Heldigvis har du en hos deg du kan dele følelsene med, og som kan hjelpe deg gjennom denne dagen. Bare få ut all skuffelsen, så vil du veldig snart merke at du klarer å løfte blikket å se framover mot et eventuelt neste forsøk. Det skjer raskere enn du tror! Og husk at de fleste lykkes i løpet av de tre første forsøkene! Så dette kommer nok til å gå bra, skal du se :-)

De beste ønsker fra meg

Skrevet

huff så utrolig kjipt boobygirl! kjenner det følelsen alt for godt- går selv og er nervøs for å teste, for jeg vet hvor tungt det er å akseptere at man ikke ble gravid...

Stor trøsteklem til deg

Skrevet

Hei på dere jenter! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deres støtte. Kjenner ingen som har vært gjennom det samme, og det er så deilig å se at man ikke er alene i verden med destruktive tanker og triste følelser. Tar til meg det dere sier om at 1. gang er værst. Når vi setter igang igjen vet vi jo hva som skal skje, alt er ikke like nytt og skremmende. Jeg skal også forberede meg litt mer til neste forsøk, lese mer om kosthold og vitaminer og slikt.

Nå er forsøke ihvertfall offisielt over. Har tatt negativ blodprøve, og da jeg la på røret etter å ha fått svaret, ja da kom mensen. Blir nok en pause for meg herfra, vil jo fortsatt følge med på dere som har hatt forsøk samtidig som meg og gitt meg masse støtte. Men skal prøve å leve litt også framover. Trene, gå på fest, kjøre slalom og alt det jeg ikke har gjort mens jeg har vært full av hormoner, livredd og "hatt livet på vent" som samboern sier. Men skal bruke denne kvelden på å bli helt ferdig med å gråte....

LYKKE TIL, ALLE SAMMEN!!!!

Ì´ll be back!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...