Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Jeg har nå etter å ha nektet plent lenge, plutselig funnet på at jeg skal kjøpe et bæretøy. Men bruker dere det ute nå på vinteren? Eller? Jeg er heeelt lost på dette området, så jeg aner ikke. Er det greit å bruke på korte turer sånn når det er noen minus ute, eller er det fyfy? De ligger jo mye lunere i vogna... Og hvordan gjør dere det da når dere kommer inn? F.eks. hvis man skal på butikken?
Yo&La+spire Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Man kler på seg;) Det finnes både brejakker og bæretrekk som er vindtett og vanntett, og når barna blir litt større kan man ta på utedress osv. Ang kulde så er det ofte varmere å bli bært for da får babyen kroppsvarmen fra den som bærer (men man må jo kle seg skikkelig selvfølgelig;)....Eneste som er litt kjedelig er visst man skal mye ut og inn av butikker f eks. Da er det greit med bærejakke (lite klær under, enkel å ta av inne), og at babyen sitter på magen (lettere å ta av og på lue, votter osv) eller at man er to stk da....
Gla`jenta&lilleSophie Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Hehe, ja det skjønte jeg jo:) Hvor får man kjøpt slike bæretrekk da? Det hørtes lettvint ut:) Står og vakler mellom Ergo og Manduca... noen som har erfaring?
Yo&La+spire Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Butikker som selger bæretøy selger tilbehøret også. Av ergo og manduca har eg bare prøvd ergo, men hører at folk flest er mest fornøyd med manduca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå