Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er forskjell på spesielle navn som folk flest har hørt, og et navn slik som Sunvald som nesten ingen har hørt.

Du har valgt spesielle navnealternativer, men ingen som er så spesiell at folk blir å si "hæ" og se ut som spørsmålstegn.

Jeg føler bare at jeg er sånn passe desperat nå angående navn, jeg finner ingen superfine guttenavn. Og da er fristelsen stor til å la samboeren bestemme helt selv.

Annonse

Vi har jo noen felles alternativer, men ingen av de er så spesielle at jeg trenger å høre om noen andre syns de er rare eller ikke. Det er egentlig bare det superspesielle navnet Sunvald jeg føler for å høre hva andre synes om. Jeg vil jo ikke at babyen skal ha et navn som alle bare rynker på nesen av.

Er du gravid forresten?

Annonse

Audun, Eivind og Åsmund. Med andre ord langt vanligere navn enn Sunvald.

Håper det klaffer fort for dere med prøvingen når dere begynner med det. Det er veldig fint å planlegge og styre med babyting.

Det er bare så synd at jeg har styrt så lenge med det, at nå har jeg ikke mer å fikse før han kommer, det er bare ventingen igjen.

Øyvind er faktisk et av min samboers forslag, men jeg liker ikke det så godt.

Enig med deg i at det er fint å planlegge en graviditet. Da slipper man alle tanker om abort, og om det passer og slikt. Det vanskeligste med å planlegge å bli gravid, er at mannfolkene ofte ikke er helt med på at det passer nå. De er ofte litt trege og vil vente noen år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...