elsker☆deg☆gutten☆min Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 jeg som er mamma eller mormora? jeg kjenner vel barnet mitt best..... jeg sier han ikke skal ha noe mat, hun dytter i han kjekt, bolle, is, kake osv. å det er selv om han lukker munnen å vrir seg unna....... han SKAL smake tydeligvis. jeg sier han ikke vil sitte i fanget (liker å krype på gulvet) hun blåholder han å tvinger han til å sitte i fanget hennes... bare gråting på han da! jeg sier han ikke skal såve før middag, hun bysser han i søvn, slik at jeg får ei skikkelig drittnatt nå.... han ska ha kun to dupper, å det er til fast tid på døgnet, ellers blir det bare tull til natta. jeg har prøvd å snakke med henne om dette, men hun hører ikke på meg. hun har jo tross alt oppdratt barn før meg, å jeg er fersk mor. sønnen min er 1 år!!! hva hjelper mot denne dama nå da? hun er jo mora mi, ååååå kjenner jeg blir så sint!!!!!!!!!!
msunicorn Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hvem som bestemmer vet du vel egentlig svaret på?? Du er jo mamman! Herregud, hadde min mor oppført seg sånn hadde jeg virkelig gått på veggen. Ja, hun har oppdratt barn før deg! Hva så?? Det er DITT barn! Vil du ha råd så spør du, men hun skal ikke overstyre deg! Skjønner godt du blir sint! Her må det forklares med store bokstaver!....
playground princess Skrevet 15. mars 2009 #3 Skrevet 15. mars 2009 Da er det vel bare en ting som hjelper? Siden du har snakket med henne om det, og hun ikke vil høre... Jeg ville ikke hatt kontakt (besøkt henne, hatt besøk av henne) en ukes tid eller to. Kanskje det gjør at hun forstår?
Gjest yrild Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Hei :-) Skriv et brev til henne og få noen du kjenner som er spesielt diplomatisk og taktisk til å lese igjennom det så det er fritt for ekstra kommentarer som bare vil irritere. Forklar at du setter pris på... ja hva du setter pris på, feks at hun tar seg tid til å være med barnebarnet etc... Ville konsentrert meg om mat og legging kanskje...? At han ikke vil sitte på fanget forstår hun nok etterhvert selv (eller kanskje ikke... he he). Det er jo klart at du har rett og vi har vel mange av oss som har et tidvis anstrengt forhold til mamma? Min er super med lillemann, men blander seg opp i hvilke gardiner vi burde byttet ut "for de er jo virkelig ikke pene" osv..... GRRRRRR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå