Gå til innhold

Jeg har oppdaget en helt utrolig effektiv slankekur! Revolusjonerende!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

da tar jeg patent på "spis sunn variert kost og tren mer" så tjener jeg mestda denne livsstilen åpenbart er bedre for helsen og vil virke på de aller fleste i motsettning til di som spiser mindre men fortsatt velger feil kost.

Kanskje er den ikke så revolusjonerende, men god er i allefall den type slankekurer. Jeg blir helt matt over folk som reklamerer her inne (til tross for forbud) om herballife og frokostkurer. Eneste grunnen til at VG ikke hadde hovedoppslag over manglende effekt av herballife her om dagen var at de er hovedanonsører i VG. Trist, men så fri er altså den frie pressen.

ja du sier noe disse kurene er helt på tryne men likevel så hjelper det faktisk noen i gang.

vetom fler som har startet på slike kurer for etterhvert å gå over på et sunt variert kosthold med god trening. deharselv sakt at denok ikke haddefunnet veien uten å startepåen kurførst. så noen hjelper det til tross.

Du har helt rett i Annie 1524 at selvbedratt kan være velbedratt. Selv begynte jeg med en sultekur og gikk ned 10 kg. Og selv om det sikkert ikke var bra inspirerte det meg til å holde på den nye fine vekten og jeg fikk da et sunt kosthold og trimvaner.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...