@78@ Skrevet 15. mars 2009 #1 Skrevet 15. mars 2009 Hei Er ca uke 8 etter prøverør. Har de siste dagene ikke vært like kvalmen som jeg har vært en lang stund. Fikk litt brun utflod også i dag. Kjenner litt murring i magen, men ikke noe mer. Noen som har lignende erfaringer. Føler jeg ikke har så mange graviditets symptomer lenger. Dog var vi på ultralyd for 5 dager siden og da var alt vedlig OK, men er litt bekymret.
håpet omden lille... Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 Hei @78@ Først og fremst, vil ike skremme deg med vilje, men må si noen alvorsord! Det der trenger ikke å være noenting, men det kan også være alvorlig i og med at jeg opplevde det samme da jeg hadde MA for 2 år siden. Graviditetssymptomene forsvant plutselig over natta følte jeg, men jeg var i uke 12 da jeg mistet det og tenkte at det kansje skal være sånn. Jeg fikk litt brunlig utflod også, tok kontakt med legen, kom meg på ultralyd og der fant de ingen bankende hjerte lenger. Men samme skjedde med venninna mi og hun har en liten velskapt gutt nå. Så det kan være individuelt. Men min erfaring tatt i betraktning, så vil jeg råde deg til å oppsøke lege så fort som mulig. Lykke til og en god klem fra meg.
@78@ Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 til håpet om den lille. Tusen takk for svar. Får håpe jeg er like heldig som din venninne. skal ta å ringe lege i morgen tidlig så håper jeg at jeg får ul så fort som mulig. Ikke mye gøy dette. hilsen @78@
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå