Gå til innhold

noen som venter vinterbarn 2009??

Iselin20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia :) nettopp tatt test å er nå 5 uker på vei :) Har Termin på min Mors bursdag 19 novermber :) ARTI :) ting har gått fort me åss <3 spontan aport i januar å nå er vi gravid igjen :) HURRA :D heregud før en deili følelse :)

Noen flere om nylig er blitt gravid?? å skal ha vinterbarn?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tremin med min første 20, oktober.. er 9uker på vei.

er det din første ? :)

tok spontanabort i november i fjor , så jeg er overlykkelig , og krysser fingrene for at det skal gå bra nå.

Skrevet

hei:)

Er gravid med min første, har termin 3. november:)

Skrevet

Hei, er rundt 5 uker på vei og venter vår første i november x]

Skrevet

eg e 5 uke å 5 daga idag :) 17 november e d termin :) mange symtoma på gang??? eg har masse stikking i magen å små kvalm.. skal på kontroll hos legen imårra tili :D glede mg.. håpe alt e bra :) tili kontroll pga at eg mista sist.. e kjekt at legen følg meg godt opp :)

Skrevet

jeg er 5- uker og 2 dager på vei=) Termin rundt den 21 november=)

håper alt går bra med den lille=) er så spennende=)

første gang jeg er gravid=)

Skrevet

såå spennanes :) eg e 6 uke idag :D e sååå spennanes alt som skal skje framover.. :)

Skrevet

Hei er 9 + 4 å syntes alt er kjempe spennende:) har heldivis ikke så ye kvalme, men puppene mine er helt enorme :P har termin i oktober. så d blir en spennende vinter. håpte kanskje vinteren skulle vær over når vi fikk, men ble litt fortere gravid enn planlakt :)

Skrevet

Aw!

Jeg har BIM-termin 17 november, jeg :)

Gleder meg, gruer meg, og lurer på hvordan det går!

Skrevet

6 uker på vei i morgen=) spennede. er vårt første barn=) jeg og forloveden har vært sammen i 6.6år og forlovet i 3 år=) gleder oss kjempe mye til den lille kommer.. tiden går så sagte.

mange som har symptomer når de var i ukr 6?

Skrevet

HEIA :) har åsså 17 november :) hihi..bli spennanes :)

Skrevet

Hei jenter:) Termin 14 nov her. I følge BIMs terminkalkulator. Når bør jeg kontakte lege? Har forrestn trent med litt vekter og maveøvelser før jeg visste at jeg var gravid.:-(

Skrevet

ta kontakt me legen du ;) eg drakk vin kveldn før eg fant ut at eg va gravid. å alt e nu bra :) bare å kontakte legen å høre ka dem har å si ;)

lykke til :)

Skrevet

Er 5 uker på 21 årsdagen min den 5. april! Betyr vel at foreløpig termin er 11. desember tror jeg. :)

Skrevet

har termin 13.oktober. min første, men samboers tredje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...