Gå til innhold

her et lite luksusproblem jeg trenger litt hjelp med!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten tulle på snart 7 uker, og i starten kunne hun godt sove 5-6 timer i strekk på natta, men etter litt over en uke ble det 3-4 timer og det var jo helt greit, ikke noe problem og mye bedre for den føle melkesprengen jeg hadde hver natt. Men nå, de tre siste nettene har tulla sovet 8-9 timer om natta! Hun har fått et måltid i 21.00 tida også har hun ikke våknet før 5-6 tida på morgenen klar for neste måltid...Søvnmessig er jo dette helt fantastisk - men jeg er redd det skal minske melkeproduksjonen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, sove hele natta ;-)

Melkeproduksjonen tilpasser seg etterspørselen, selv om de sier at nattamming er viktig for produksjonen. Jeg tror nok likevel at om du får lite melk, så vil tulla deres begynne å våkne om natta igjen slik at produksjonen øker. Om hun ikke gjør det kan du jo evt vekke henne eller pumpe deg om natta (selv har jeg aldri orket å stå opp om natta for å pumpe meg, men vet at andre har gjort det).

Skrevet

Dette ordner seg av seg selv. Litt jojo-produksjon (spreng og økedager litt om hverandre) kan skje, men må ikke. Så lenge man ikke gir tillegg og klusser med produksjonen på den måten skal barnet selv kunne regulere puppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...