Gå til innhold

smerter i venstre arm/ bein??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde først vondt i beinet for noen dager siden, og i går og i dag har jeg hatt samme type smerter i armen. det er litt vanskelig å si hvor det gjør vondt, for det er ikke noe spesifikt sted, men kjennes nesten ut som vokseverk... har vært innom tanken på blodpropp siden jeg har vært utredet for antifosfolipid syndrom, men det "passer " liksom ikke helt med symptomene. føler det blir litt teit å ringe til legen å si at jeg har vokseverk smerter i armen. hehe.. så spør her. har noen opplevd noe liknende, og eventuelt hva er det som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Eg var mykje plaga med voksesmerter når eg var mindre. Dei 2 siste vekene har eg hatt eit par kvelda med lignandes smerter i leggen. Det som hjalp meg var å ha på reisesokkar. Men i går og idag har eg også fått det i amane. Og det er skikkelig vondt til tider, men vil ikkje ta smertestillande. (Einaste som hjalp når eg var liten) Eg veit ikkje om dette har noko med svangerskapet å gjere eller om det er noko anna grunn til det. Skal til kontroll hos lege på tirsdag så skal ta det opp da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...