Gå til innhold

Påmeldingsliste for juni/juli/ august-mammaer

Anbefalte innlegg

Neste gang er det planlagt BIM-treff for oss på Harbour Café (vis a vis fisketorget). Det blir neste onsdag (25. mars) kl 18.00.

Håper så mange som mulig dukker opp!! Vi var en veldig fin gjeng sist. Bordet blir reservert på Vibeke.

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har ikke vært med på noen av treffene deres, men kunne tenkt meg det:) Tror ikke jeg kan 25. mars, men skal se om jeg ikke klarer å være med neste gang som da sikkert ikke blir før over påske tenker jeg. Har det vært mange med på treffene? Husker jeg var med sist jeg var gravid og det var utrolig kjekt, har kjempegod kontakt med de i dag, 3 år etter:)

Annonse

Hei alle dere som har vært på treff tidligere... :)

Jeg kan dessverre ikke komme på onsdag... :( (Min kjære må jobbe ettermiddag og kveld)

Ville bare si lykketil til dere alle og håper vi kan holde kontakten litt her inne selv om vi flytter... :)

Kos dere masse på treff...!!!

*--- Klem ---*

Hei jenter!

Det har dukket opp noe uforutsett, noe som gjør at jeg enten må si pass eller kommer litt senere. Har til nå registrert 3 påmeldinger, og håper enda noen melder seg på!! Bord er hvertfall bestilt på Cafe Harbour! Jeg kommer innom etterhvert håper jeg!

Kos dere!

PS: Det er alltid plass til nye, og alle er hjertelige velkomne! Vil bare si at det er en super mulighet til å bli kjent med andre vordende mødre!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...