simson Skrevet 14. mars 2009 #1 Skrevet 14. mars 2009 Hei,lurer på noe...er nå ca 14 dager siden jeg hadde mens,ikveld var det litt,bare bittelite,blodlignende flekker i trusa...(skriver det rett ut jeg,hehe) Er eggløsningstid for meg no,men hvorfor kom det litt blod?Kan d være at jeg er gravid,å at egget fester seg?Har prøvd så lenge no,at jeg nesten ikke tror d er mulig å bli gravid...
gullfisken * gravide* :) Skrevet 15. mars 2009 #2 Skrevet 15. mars 2009 hei hei, viss det er eggløsningslim med blod så er det pga du er ekstra fruktbar, det sies det hvertfall her, tror det er det som står på pernille.info mye nyttig som står der ;)
simson Skrevet 15. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2009 Hei ,takk for at du gidder svare,hehe.Kom ikke noe slim,bare en liten rød/brun flekk,d var alt,ikke noe idag,bare litt "murring" i magen,aldri opplevd dette før...
storeønsker Skrevet 26. mars 2009 #4 Skrevet 26. mars 2009 hei! det kan jo være spotting!? lykke til i allefall.. klem
Mikkemafian Skrevet 26. mars 2009 #5 Skrevet 26. mars 2009 Har bare opplevd det en gang i alle mine prøveperioder. Da ble jeg gravid!! De sier at ved lett blødning under eggløsning er man superfruktbar. Håper dette stemmer for deg også!! Lykke til, og kos deg litt ekstra med mannen i kveld...
lillehare Skrevet 26. mars 2009 #6 Skrevet 26. mars 2009 hei, kanskje det er festeblødninger?? ingenting er umulig, så kanskje du har bolle i ovnen lykke til iallefall
simson Skrevet 3. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2009 hei kjære der.e..nei d ble ingenting denne gangen heller.....orker snart ikke mere nå,er vel ikke meininga jeg skal ha flere sikkert...
sniljente2 Skrevet 3. april 2009 #8 Skrevet 3. april 2009 da er det bare å stå på.nå kan det skje.lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå